رهاورد دیدار «خسروی» با وزیر نفت| بهره مندی از سهمیه نفت تا ایجاد جایگاه CNG برای شهرستان درمیان

«حسین خسروی‌اسفزار» امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از بیرجند، با اشاره به دیدار کاری خود با «جواد اوجی» وزیر نفت، اظهار داشت: با توجه به درخواست‌های مردم شهرستان درمیان در راستای راه اندازی جایگاه CNG و همچنین مشکل برخی از روستائیان با توجه به فرارسیدن فصل سرما برای تهیه نفت سفید با وزیر نفت دیداری صورت گرفت و این موضوعات پیگیری شد.

وی با بیان اینکه موضوع ایجاد جایگاه CNG در شهرستان درمیان به صورت مکرر مورد پیگیری قرار گرفته ولی متأسفانه با افزایش قیمت‌ها توان سرمایه گذار بخش خصوصی در این رابطه کاهش یافته و این امر به نتیجه نرسیده است، اضافه کرد: با راه اندازی این جایگاه جمعیتی بالغ بر ۵۸ هزار نفر از مزایای آن بهره مند می‌شوند که این درخواست در دیدار با وزیر نفت مطرح و قول مساعد در این رابطه داده شد.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: سرمای هوا نیاز به تأمین سوخت امری الزامی بوده که متأسفانه برخی از خانوارهای روستایی که گازکشی شده اما توان مالی جهت خرید انشعاب و گازرسانی به منازل خود را ندارند با مشکل مواجه ساخته و نیاز بوده در این رابطه تدبیری اندیشیده شود.

خسروی تصریح کرد: شرکت نفت نسبت به تأیید سهمیه نفت سفید این خانواده ها برای سال جاری مساعدت نماید تا مشکل این افراد رفع گردد که وزیر نفت نسبت به تحقق این درخواست نیز قول مساعد دادند.

انتهای پیام/۶۹۰۲۷


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + پنج =