توزیع ۵۰۰ سبد غذایی بین نیازمندان شهرستان «زیرکوه»

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از زیرکوه، «محمد علی عابدینی» رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان زیرکوه صبح امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: به همت خیرین گروه جهادی شهید ناصری و داوطلبان هلال‌احمر شهرستان زیرکوه تعداد ۵۰۰ بسته غذایی بین نیازمندان این شهرستان توزیع شد.

وی بیان داشت: هدف از برگزاری این اقدام خیرخواهانه ترویج ارزش‌های بشردوستانه، گسترش فرهنگ انفاق و سنت‌های حسنه اسلامی، و ترویج روحیه تعاون و مشارکت‌های مردمی با حفظ کرامت انسانی نیازمندان است.

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان زیرکوه با بیان اینکه ارزش ریالی هر سبد غذایی حدود ۴۰۰ هزار تومان است، افزود: سبدهای غذایی توزیع شده شامل برنج، روغن ، ماکارانی، سویا، حبوبات، قند و شکر بوده است.

عابدینی خاطرنشان کرد: دستگیری از مستمندان و انفاق به نیازمندان از زیباترین خصلت‌های مؤمنان به شمار می‌رود که این مهم در جمعیت هلال‌احمر نیز مورد توجه جدی است.

اجرای مانور امدادی اطفای حریق در خوسف

«محمد ولی‌زاده» رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان خوسف نیز اظهار داشت: مانور امدادی اطفای حریق و امداد و نجات با همکاری ایستگاه آتشنشانی در محل کارخانه چدن شهرستان خوسف انجام شد.

وی با بیان اینکه هدف از برگزاری این مانور، آمادگی نیروهای امدادی و حضور به موقع در صحنه حوادث، هماهنگی و انسجام سازمان‌های امدادی برای مقابله باحوادث و سوانح احتمالی است، افزود: طی اجرای این مانور تعداد ۲۰ نجاتگر آموزش‌های لازم در حوزه اطفای حریق را فرا گرفتند.

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان خوسف با اشاره به اینکه قبل از اجرای مانور کارگاهی آموزشی با حضور سرتیم‌های کارخانه برگزار شده، گفت: در این کارگاه آموزش‌های لازم در مورد کمک‌های اولیه و نقاط امن آموزش داده شده و سپس با برگزاری مانور فرضی و میدانی با طریقه خاموش کردن آتش و طریقه درست حمل مصدوم آشنا شده‌اند.

ولی‌زاده در پایان خاطرنشان کرد: برگزاری دوره کمک‌های اولیه نیز برای نیروهای کارخانه چدن در ماه‌های آینده پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ح


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + هفت =