آغاز رقابت‌های والیبال قهرمانی خراسان‌جنوبی/ رقابت۱۶ تیم در این دوره از مسابقات

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، رقابت‌های والیبال قهرمانی خراسان‌جنوبی در رده بزرگسالان  از فردا(چهارشنبه) با حضور حداکثری تیم‌ها در دو بخش آقایان و بانوان به همت هیئت والیبال استان در حالی استارت می‌خورد که ماه‌ها به دنبال شیوع کرونا فعالیت‌ها در این رشته ورزشی جذاب و پرهیجان محدود شده بود است.

با برگزاری این رقابت‌ها شوری دوباره بین بلندقامتان ایجاد خواهد شد و تدوام اینگونه رقابت‌ها می‌تواند خون را در رگ‌های ورزش بیشتر به جریان بیندازد.

آغاز رقابت‌های والیبال  قهرمانی استان

«محمد رمضانی» رئیس هیئت والیبال خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از بیرجند، با بیان اینکه رقابت‌های والیبال  قهرمانی استان در  در دو بخش آقایان و بانوان برگزار خواهد شد، اظهار داشت: با توجه به شرایط کرونا تصمیم گرفتیم رقابت‌ها  به‌صورت متمرکز در سالن فجر دانشگاه بیرجند برگزار شود که اولین بازی‌ها از فردا عصر و در بخش آقایان خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه ۸ تیم آقایان و ۸ تیم بانوان در این رقابت‌ها حضور دارند، افزود: رقابت آقایان از چهارشنبه ۱۷ آذر شروع می‌شود و به مدت سه روز ادامه خواهد داشت و از روز یکشنبه ۲۱ آذر رقابت بانوان آغاز خواهد شد.

رئیس هیئت والیبال خراسان‌جنوبی مطرح کرد: تیم‌های باربری سرایان، جهان‌سیم طبس، گلچین‌سپند فردوس، باشگاه آزاده قاینات، رعد پدافند هوایی، جوانان بیرجند، بیمارستان بوعلی ارتش و باشگاه معراج نهبندان در بخش آقایان و پدیده شرق بیرجند، مجتمع غذایی پروین فردوس، یزدان پترگان آریا زیرکوه، بنیاد شهید (ایثار)، باشگاه بهداشت بشرویه، باشگاه آزاد قاینات، پروتئین ماسیس بیرجند و والیبال طبس در بخش بانوان در این رقابت‌ها حضور دارند.

رمضانی افزود: قرعه‌کشی رقابت‌ها عصر روز گذشته(۱۵ آذرماه) انجام شد و تیم‌ها در دو گروه ۴ تیمی با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

رقابت ۳۵۰ بلند قامت

به گفته وی حدود ۳۵۰ والیبالیست از ۷ شهرستان استان در این رقابت‌ها حضور دارند و با برگزاری این رقابت‌ها مربیان، داوران و عوامل والیبالی می‌توانند عملکرد خود را ارتقا دهند و امیدواریم جهشی را در والیبال شاهد باشیم.

رئیس هیئت والیبال خراسان‌جنوبی بیان داشت: بزرگترین مزیت برگزاری این مسابقات حضور حداکثری بلندقامتان بعد از ماه‌ها تعطیلی است و تداوم این مسابقات سبب ارتقای این رشته خواهد شد.

حضور در لیگ‌های کشوری

رمضانی با بیان اینکه قهرمانان این دوره از رقابت‌ها در لیگ‌های کشوری شرکت خواهند کرد، افزود: برگزاری این رویداد در برهه زمانی فعلی بهترین زمان برای آمادگی تیم‌ها است و اکنون والیبالیست‌ها برای برگزاری مسابقات در آمادگی کامل هستند.

وی با اشاره به هزینه‌های بالای این رقابت‌ها از مسئولان استان خواست حمایت بیشتری از هیئت برای برگزاری این رقابت‌ها داشته باشند.

رئیس هیئت والیبال خراسان‌جنوبی تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های هیئت والیبال استان آموزش است و بعد از مدت‌ها تعطیلی که والیبالیست‌ها از میدان‌های ورزشی دور بودند پرورش والیبالیست در رده‌های پایه مهم‌ترین دغدغه است و انتخابی نونهالان با حضور ۷۰ نفر برگزار شده و تمرینات در حال برگزاری برای حضور در المپیاد کشوری هستند.

رمضانی خاطرنشان کرد: بعد از رقابت‌های قهرمانی استان در رده بزرگسالان مسابقات قهرمانی جوانان و نوجوانان استان قرار است به میزبانی یکی از شهرستان‌های استان برگزار شود.

انتهای پیام/۳۶۳۵/ح


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش − 1 =