برگزاری دوره مربی‌گری ژیمناستیک در خراسان‌جنوبی

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، بعد از ماه ها که کرونا فعالیت های ورزشی به خصوص در رشته ژیمناستیک را متوقف کرده بود چند ماه است به دنبال فروکش کردن این ویروس فعالیت ها در این رشته مادر جان دوباره ای گرفته است و برگزاری دوره های آموزشی در کنار کلاس های آموزشی گواه این موضوع است.

حسین بیابانی  رئیس هیئت ژیمناستیک استان به خبرنگار فارس گفت: دوره مربیگری درجه ۳ ژیمناستیک هنری بانوان از ۱۶ تا ۱۹ دی ماه با تدریس مهری یزدانی مدرس بین المللی فدراسیون ژیمناستیک برگزار شد.

وی هدف از برگزاری این دوره را گسترش ژیمناستیک به عنوان پرطرفدارترین رشته ورزشی استان در همه  شهرستان های استان بیان کرد و افزود: در این دوره آموزشی ۳۶ نفر شرکت کننده از شهرستان های بیرجند، قاین، نهبندان، سرایان، درمیان، آیسک، اسدیه و زابل حضور داشتند.

وی برگزاری ۳ دوره مربیگری وداوری ژیمناستیک هنری دربخش آقایان وبانوان در بهمن  واسفندماه امسال و اعزام مربی به تهران جهت شرکت در دوره مربیگری ریتمیک بانوان را از برنامه های پیش روی هیئت ژیمناستیک استان بیان کرد و افزود: فعال کردن شاخه ریتمیک در استان برای اولین بار از دیگر برنامه هاست.

 به گفته وی افزون بر این برگزاری آزمون سطح بندی استانی در بخش آقایان وبانوان و برگزاری مسابقات قهرمانی ژیمناستیک هنری استان در دوبخش آقایان وبانوان در ایام پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از دیگر برنامه هاست.

وی افزود: بر اساس برنامه ریزی انجام شده قرار است تیم ژیمناستیک فرزندان پسر کارگران استان در مسابقات ژیمناستیک آنلاین فرزندان کارگر کشور که از اول تا ۳ بهمن ماه برگزار شود شرکت کند.

انتهای‌پیام/۶۹۰۱۴


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + 6 =