مهیا شدن امکانات و خدمات لازم برای کمک به سیل‌زدگان سه قلعه

«علیرضا عباس‌زاده» سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان‌جنوبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مورد وضعیت آبگرفتگی شهر سه قلعه و مشکلات پیش‌روی مردم این شهر در بارندگی‌های روز گذشته اظهارداشت: پیرو بازدیدی که روز گذشته به همراه مدیران استان و شهرستان سرایان انجام گرفت، چند موضوع مهم مدنظر بوده و در بخش اول کار کمک به مجموعه شهر سه قلعه مورد بررسی قرار داده شده و رسیدگی به وضع خدمات‌رسانی به سطح منطقه درگیر سیلاب صورت گرفت.

وی تصریح کرد: امکانات لازم برای خدمات‌رسانی از طریق دستگاه‌های خدمات‌رسان مهیا و به اندازه کافی امکانات و نیروی انسانی در این منطقه وجود دارد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان‌جنوبی افزود: برای علوفه و موارد مورد نیاز عشایر و روستائیانی که درگیر این سیلاب بوده و راه‌های دسترسی آنها بسته شده تمهیدات لازم اندیشیده شده و امکانات لازم از طریق هلال احمر و سایر دستگاه‌های خدماتی محیا شده است.

عباس‌زاده با اشاره به اینکه آسیب جدی در سایر مناطق استان نداشته‌ایم، اضافه کرد: مواردی که در جاده‌ها نیاز بوده امدادرسانی لازم انجام شده و همچنین در مراحل سیل در طی روزهای گذشته که استان درگیر باران‌های شدید بوده افراد گرفتار شده نجات یافتند.

وی ادامه داد: گروه‌های امدادی هلال احمر و راهداری اقدامات لازم را انجام داده و در حال حاضر مهم‌ترین مسئله در استان رعایت شرایط عبور و مرور بوده که در این زمینه هشدارهای و تذکرات لازم توسط ادارت هواشناسی، راهداری و پلیس راه داده شده است.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان‌جنوبی با بیان اینکه وضعیت حادی در بحث تلفات خاص در استان در پی این بارندگی‌ها نداشته‌ایم، یادآور شد: مسئله اصلی مربوط به شهر سه قلعه بوده که به زودی رفع می‌شود.

عباس‌زاده خاطرنشان کرد: تمام تصمیمات و اقداماتی که در مورد سه قلعه بیان گردید تا برقراری شرایط عادی ادامه داشته و تیم‌های امدادی در این منطقه مستقر هستند.

انتهای پیام/۶۹۰۲۷

 


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 9 =