مهم‌ترین وظیفه دستگاه‌های حفاظتی حفظ نیروی انسانی است

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، «حجت‌الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی» نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی امروز در دیدار با فرمانده و کارکنان حفاظت اطلاعات سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی که به مناسبت سالروز عملیات والفجر ۸ و سالروز تشکیل حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد، ضمن تبریک دهه مبارکه فجر انقلاب اسلامی، اظهارداشت: همه ما می‌دانیم که در همه امور علم و اطلاع شرط اولیه است.

وی افزود: بعضی از کشورها نیز همه چیز دارند ولی مدیر ندارند.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی تصریح کرد: برای سرنوشت یک کشور و آینده آن باید روی نیروی انسانی کار کنیم.

حجت‌الاسلام عبادی با بیان اینکه بزرگترین سرمایه مردم نیروی انسانی بوده و لذاست که دستگاه‌ها موظف هستند هر نیرویی را که می‌خواهند به کار بگیرند از منابع خاص استعلام بگیرند و اینجا این پرونده خیلی مهم است، یادآور شد: قاضی هم بر اساس پرونده‌ای که پرونده‌ساز ایجاد کرده حکم می‌کند.

وی تأکید کرد: نظارت باید همه روزه باشد، در بسیاری از جاها اگر حفاظت‌ها و حراست‌ها درست عمل می‌کردند این همه دزدی، اختلاس و فرار به خارج از کشور دیگر معنی نداشت.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه در اولین قدمی که فرد قدم اشتباه بر می‌دارد نیروی نظارتی دست او را می‌گیرد، افزود: بیداری نیروهای نظارتی باعث می‌شود که افراد حواسشان را جمع کنند و جرأت انجام کار ناشایست را نداشته باشند.

حجت‌الاسلام عبادی خاطرنشان کرد: هیچ ثواب و امانتی هم بیش از این نمی‌توان تصور کرد چون سرنوشت کشور انقلابی مثل ایران که امروز در سطح جهان در مقابل استکبار جهانی دارد پیروز می‌شود خدای نکرده با سوء انتخاب و نظارت می‌تواند آسیب ببیند.

انتهای‌پیام/۶۹۰۱۴


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − سیزده =