۹۰ هزار نفر از مردم خراسان جنوبی نام علی دارند

مدیرکل ثبت احوال خراسان جنوبی گفت: از ابتدای تاسیس این سازمان تاکنون ۹۴ هزار و ۷۲۰ نفر به نام علی و القاب آن در این استان نام‌گذاری شده‌اند.

خبر طبس:مدیرکل ثبت احوال خراسان جنوبی گفت: از ابتدای تاسیس این سازمان تاکنون ۹۴ هزار و ۷۲۰ نفر به نام علی و القاب آن در این استان نام‌گذاری شده‌اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس،علی پورحسین با تبریک فرا رسیدن سالروز عید غدیر اظهارکرد: از ابتدای امسال تاکنون بیش از۷۵۰ نفر از نوزادان متولد شده در استان بنام علی  و القاب آن امام همام نام‌گذاری شده‌اند.

وی با اشاره به جایگاه عید سعید غدیر خم در میان اعیاد اسلامی و لزوم بهره مندی از مکتب اهل بیت (س) و خصوصا امیرالمومنین (ع) بیان کرد: نام‌های امیرعلی، علی، علیرضا و علی اصغر دارای بیشترین فراوانی  نام در استان بوده است.

مدیرکل ثبت احوال خراسان جنوبی با بیان اهمیت فرهنگ نام‌گذاری درست برای فرزندان خواستار انتخاب نام‌های مناسب برگرفته از فرهنگ اسلامی ایرانی خصوصا در این ایام متبرک برای نوزادان توسط والدین شد.

پورحسین گفت: از ابتدای تاسیس سازمان ثبت احوال ۹۴۷۲۰ نفر مزین به نام زیبای حضرت علی(ع) و القاب آن حضرت  در استان خراسان جنوبی نام‌گذاری شده اند.

منبع:تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + 8 =