شطرنج‌باز کرمانی فاتح جام بلیتس‌ خاوران شد/ خراسان‌جنوبی بی‌نصیب از مدال

«محمد خسروی» رئیس هیأت‌ شطرنج خراسان‌جنوبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند، اظهار داشت: پرونده مسابقه بلیتس بین‌المللی جام خاوران(۶ ) با معرفی برترین‌ها در هتل سپهر بیرجند بسته شد.

وی افزود: در این ماراتن بین‌المللی  ۱۸۸ شطرنج‌باز از جمهوری اسلامی ایران، عراق، افغانستان و دانمارک در ۱۱ دور به روش سوئیسی به رقابت پرداختند.

رئیس هیأت‌ شطرنج خراسان‌جنوبی تصریح کرد:  استاد بزرگ «پوریا درینی» از استان کرمان موفق شد با ۱۰٫۵ امتیاز بدون شکست جایگاه نخست این رقابت‌ها را از آن خود کند.

خسروی یادآور شد: «باراد یگانگی» از رشت با ۹٫۵ امتیاز نایب‌قهرمان این رویداد ورزشی شد، «امیررضا خراسانی» از سمنان با ۹ امتیاز مقام سوم این مسابقه را به‌دست آورد.

«سحر معصومی» قهرمان بخش بانوان بلیتس‌ جام‌ خاوران

وی خاطرنشان کرد: در بخش بانوان مسابقات بلیتس‌ بین‌المللی خاوران(۶) «سحر معصومی، سیده‌ملیحه احمدی و وصال حامدی‌نیا» مقام اول تا سوم را بدست آوردند.

رئیس هیأت‌ شطرنج خراسان‌جنوبی گفت: در بخش نوجوانان دختر زیر (۸-۱۲-۱۶) سال این مسابقات نیز «مهرسا صحرانورد، آدرینا ایمانی و نازنین‌فاطمه عصار‌زاده» حائز رتبه‌های برتر شدند.

خسروی ادامه داد: در بخش نوجوانان پسر  (۸-۱۲-۱۶) سال مسابقات نیز «کوروش بلندنظر، سروش عابدی و عرفان احمدی» رتبه‌های برتر را کسب کردند.

«البرز قیاسی» از بیرجند به‌عنوان نوجوان برتر شناخته شد

وی خاطرنشان کرد: در بخش نوجوانان شطرنج‌باز زیر ۱۶ سال خراسان‌جنوبی نیز «محمد‌پویا حسن‌پور، علی چوپانی و مهتاب وطنی‌مقدم» رتبه‌های اول تا سوم را به‌دست آوردند.

رئیس هیأت‌ شطرنج خراسان‌جنوبی گفت: «محمدقیاس خطیبی» از افغانستان به‌عنوان بازیکن برتر بدون ریتینگ معرفی و «البرز قیاسی» از بیرجند به‌عنوان نوجوان برتر این مسابقات شناخته شد.

خسروی خاطرنشان کرد: همچنین «محمد صادق محمودی و شاهین مهندسی» به‌عنوان پیشکسوتان برتر بالای ۵۰ سال این دوره از مسابقات تجلیل  شدند.

انتهای‌ پیام/۶۹۰۱۴/ب


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 1 =