دونده معلول خراسان‌جنوبی در راه مسابقات آسیایی ۲۰۲۲ چین

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین کشور ۲۵ ورزشکار دوو میدانی برتر ایران را برای حضور در چهارمین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی فراخواند.

«علی اشتری» ورزشکار خراسان‌جنوبی نیز در اردوی آماده‌سازی تیم ملی دو و میدانی جمهوری اسلامی ایران اعزامی به مسابقات آسیایی هانگ‌ژو چین ۲۰۲۲ هنرنمایی می‌کند.

 این دو ومیدانی‌کار بیرجندی در رشته پرش طول کلاس f۳۷ با سخت‌کوشی و تلاش مستمر توانست نظر مسئولان فدراسیون را جلب و به جمع اردونشینان تیم ملی جانبازان و معلولین کشور بپیوندد.

«اشتری» دانشجوی کارشناسی برق دانشگاه بیرجند پیش از این در مسابقات پرش طول پارا دو و میدانی کشور با گذر از سد ۲۵۰ ورزشکار برتر در مجموعه آفتاب انقلاب تهران موفق به کسب مدال طلا شد.

ملی‌پوشان دو و میدانی جانبازان و معلولین کشور از چهاردهم فروردین‌ماه ۱۴۰۱ تا دوم اردیبهشت‌ماه امسال در کمپ تیم‌های ملی فدراسیون با جدیدترین تکنیک‌ها و تاکتیک‌های روز دو و میدانی آشنا می‌شوند.

«ولی‌اله صالح‌نیا» به عنوان مربی بدنساز و حجت‌الاسلام «احمد داعی» به عنوان مربی فرهنگی ملی پوشان را در این اردو همراهی می‌کنند.

انتهای‌ پیام/۹۶۰۱۴/ب


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + سیزده =