کلینک بیمارستان «سرایان» افتتاح می‌شود

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از سرایان، «جواد قناعت» استاندار خراسان‌جنوبی ظهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: مشکلات شهرستان از قبل بررسی می‌شود و دستگاه‌های اجرایی اولویت‌ها را معرفی می‌کنند و در دستور کار قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه در این سفر از تعدادی از پروژه‌ها بازدید کردیم، تصریح کرد: جاده مواصلاتی سه‌راهی رم به سرایان یکی از پروژه‌ها است که با پیگیری‌هایی که از تهران طی بهمن و اسفندماه سال گذشته صورت گرفته امکاناتی برای آن در نظر گرفته شده است.

استاندار خراسان‌جنوبی با بیان اینکه اکنون دو فعالیت در این مسیر انجام می‌شود، یادآور شد: از سرایان تا سه‌راهی زنگویی در این مسیر، باند دوم آن در حال انجام است و زیرساخت‌های آن آماده شده و در یک تا دو ماه آینده زیر بار ترافیک می‌رود.

قناعت ادامه داد: در همین مسیر برای جاده قدیم، راهداری امکاناتی از تهران گرفت و روتیشن در حال انجام است.

وی با اشاره به بازدید از بیمارستان امام علی(ع) سرایان، گفت: در این بازدید فرماندار، امام جمعه و اعضای شورای شهر درخواست افزایش تخت‌های دیالیز را داشتند.

استاندار خراسان‌جنوبی با بیان اینکه مکان دیالیز نیاز به تجدیدنظر دارد، افزود: قرار شد دو تخت دیالیز اضافه شود تا تخت‌های آن به شش تخت افزایش پیدا کرده و اتاق آن نیز بزرگ‌تر شود.

قناعت خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌شود کلینک بیمارستان طی چند ماه آینده با تأمین امکانات و تجهیزات از مرکز استان افتتاح شود.

انتهای پیام/۶۹۰۷۱/ب


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + 17 =