اقتصاد مقدمه‌ای برای رسیدن به هدف است

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، آیت‌الله «سید علیرضا عبادی» نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی صبح امروز در دیدار با مدیرکل امور اقتصاد و دارایی استان، اظهار داشت: انسان موجودی دو بعدی است.

وی با بیان اینکه اقتصاد ما و اقتصاد دنیا دو مقوله جدا است، تصریح کرد: ما اقتصاد را مقدمه لازم برای رشد فرهنگی می‌بینیم و سایر کشورها آن را هدف می‌بینند.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه آن‌هایی که کار اقتصادی هدفمند در مکتب دین دارند کار فرهنگی می‌کنند، یادآور شد: اقتصاد مانند خون در بدن است و اگر خون در بدن کم باشد زانوها سست می‌شود.

عبادی با بیان اینکه اقتصاد هدف نیست و مقدمه‌ای برای رسیدن به هدف است، مطرح کرد: کشور ایران یک کشور غنی است و اگر مشکلی وجود دارد علل و عوامل بیرونی و درونی در آن دخیل هستند.

وی با اشاره به اینکه از روزی که انقلاب شده تاکنون دشمنان یک روز بی‌توطئه نبودند که فرصت‌های ما را بسوزند، تبیین کرد: جنگ تحمیلی، کودتا و به هم ریختن جامعه توسط دشمنان بخشی از توطئه‌های دشمن است و برخی چه از داخل و چه از خارج نیز همواره خودزنی می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی ادامه داد: کشور ما کشور غنی است ولی موانع ایجاد شده و این در حالی است که با این همه توطئه و جنگ هر کشور غیر از ایران بود با این توطئه‌ها ساقط می‌شد.

عبادی با بیان اینکه دشمن ناکام مانده و مشکلات و توطئه‌های آن‌ها پشت‌ سر گذاشته شده، افزود: دولت انقلابی امروز حرف آخرش را نیروی انسانی جواب می‌دهد.

وی با بیان اینکه امروز مهم‌ترین موضوع نیروی انسانی است که البته این موضوع به کندی انجام می‌شود، گفت: کار را باید به کسی سپرد که هم حافظ حقوق و امانت مردم باشد و همچنین کاردان و کارشناس و عالم به انجامش باشد.

انتهای پیام/۶۹۰۷۱/ب


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + 15 =