تکیه دشمن بر مسائل انحرافی است

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، آیت‌الله «سید علیرضا عبادی» نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی در دیدار با ائمه جمعه خراسان‌جنوبی، اظهار داشت: یکی از مسائلی که باید در جامعه به آن کمک شود برگرداندن معلول‌ها به علت اصلی است.

وی به تبلیغات دشمن اشاره و تصریح کرد: از همه تبلیغات نمی‌توان انتظار داشت که تمام معلول‌ها را بتوان به علت اصلی رساند و این در حالی بوده که دشمن هم در دشمنی و هم در تبلیغات سنگ تمام می‌گذارد و از لایه‌های پنهان سوء استفاده می‌کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی ادامه داد: از همه قشرها نمی‌توان توقع داشت که بتوانند معلول را به علت اصلی برگردانند و جا به جا فکر نکنند بنابراین این افراد نیاز به کمک دارند.

عبادی مطرح کرد: عموم جامعه امور را بسیط می‌بینند به گونه‌ای که فکر می‌کنند قبل از انقلاب، همه جامعه طاغوتی و بعد از آن همه انقلابی‌اند در حالی که این گونه نیست لذا باید راهکارهایی پیدا کنیم که امور تجزیه شوند.

وی افزود: در دوران قبل از انقلاب در میان جامعه از نظر فرهنگی نقاط مثبت فراوانی بود که کمرنگ شده و امروز نیز مسائل نامطلوبی در جامعه وجود دارد که باید علت اصلی آن‌ها مشخص شود بنابراین این مسائل نیاز به تجزیه و تحلیل دارد.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه تمام خوبی‌ها به مکتب بر می‌گردد، گفت: مردم اگر چه زیر سلطه ظلم بوده‌اند ولی هیچ وقت به آنها متصل نبوده و نیستند.

عبادی اضافه کرد: دشمن در تمام صحنه‌ها دچار شکست شده و امروز تکیه‌اش بر مسائل انحرافی بوده که مقام معظم رهبری وجوه تبیین را در مقابله با آن بیان کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: باید جامعه را کمک کرده تا در مقابل تبلیغات سوء دشمن دچار انحراف نشوند که این امر نیاز به بیان صحیح داشته تا مسائل برای مردم روشن شده و علت و معلول را جابه‌جا نکرده و در اندیشه مردم تردید ایجاد نشود.

انتهای پیام/۶۹۰۲۷ /ب/م


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + 17 =