کشف ۲۴۵ کیلو مواد مخدر در عمق مرزهای خراسان‌جنوبی

سردار «علی‌اصغر مسروری» فرمانده مرزبانی خراسان‌جنوبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند، اظهار داشت: در عملیات مشترک مرزداران و مرزبانان با کارکنان انتظامی شهرستان سربیشه در عمق مرزهای استان که منجر به کشف بیش از ۱۷۵ کیلوگرم مواد مخدر شده بود، نیروهای عمل کننده منطقه را مورد پاکسازی قرار دادند که بخش دیگری از محموله مواد مخدر کشف شد.

وی با بیان اینکه وزن تقریبی مواد دپو شده در منطقه عمومی درح ۷۵ کیلوگرم است، افزود: در مجموع مواد کشف شده در این عملیات که از روز گذشته آغاز شده به بیش از ۲۴۵ کیلوگرم می‌رسد که پس از تشکیل پرونده قضایی ۲ نفر متهم به همراه مواد مخدر تحویل مراجع قضایی می‌شود.

فرمانده مرزبانی خراسان‌جنوبی از مقابله با ورود بیش از ۴۰۰ گرم مواد مخدر صنعتی به کشور در پست کنترل و مراقبت مرزی ماهیرود خبر داد و گفت: این مقدار مواد مخدر که از نوع هروئین پودری است به طرز بسیار ماهرانه‌ای جاساز شده بود که با هوشیاری مرزداران کشف شد.

مسروری تبیین کرد: مرز و عمق مرزهای استان خراسان‌جنوبی محل مناسبی برای سوداگری قاچاقچیان نیست و نیروهای جان برکف مرزبانی در تمام مدت آماده مقابله با آن‌ها هستند.

وی خاطرنشان کرد: مرزبانان با استفاده از قدرت ایمان و خودباوری، تجهیزات و امکانات هوشمند و به‌روز و همکاری و هماهنگی با عشایر و مرزنشینان به صورت قاطع با آن دسته از افرادی که قصد سودجویی از مواد مخدر به قیمت نابودی زندگی جوانان و مردم جامعه را دارند، برخورد می‌کنند.

انتهای پیام/۳۶۳۵/ب/م


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + 13 =