دشمن مخالف اجرای آرمان‌های انقلاب است

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، آیت‌الله «سید علیرضا عبادی» نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی ظهر امروز در جلسه اجلاس سالانه مجمع بسیجیان بیرجند، اظهار داشت: اصولاً ناهمواری‌ها و مشکلاتی وجود دارد که با اندیشه بسیجی قابل حل است.

وی با بیان اینکه از همه مردم نمی‌توان توقع داشت بتوانند سنخیت بین علت و معلول را لحاظ کنند، یادآور شد: به این جهت تبیین این موضوع برای جامعه ما یک کمک لازم است.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه دشمن همواره با تبلیغات بسیار فنی از جهل گروهی استفاده می‌کند، ادامه داد: در این زمینه ممکن است سوء استفاده کرده و ناهمواری‌ها را به تاریخ ربط می‌دهد.

عبادی افزود: در ذهن برخی قبل از انقلاب و بعد از انقلاب به گونه‌ای است که فکر می‌کنند قبل از انقلاب‌هایی طاغوتی و بعد از انقلابی‌ها ایمانی هستند.

وی با بیان اینکه گروهی متغیرها را تنها در صحنه ظهور می‌بینند، متذکر شد: اینها جریان هستند و تاریخ قبل از انقلاب بعد از انقلاب مطرح نیست در اینجا جریان‌ها مطرح است.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه قبل از انقلاب طاغوت حاکم بوده ولی مردم طاغوتی نبودند، اضافه کرد: در آن زمان مردم به طور کامل از حکومت‌های طاغوتی فاصله داشتند و طاغوتی‌ها هر فساد یا ظلمی می‌کردند مردم به دید ظلمه به آن نگاه می‌کردند.

عبادی جریان ایمانی و جریان طاغوتی را دو جریان مختلف دانست و تصریح کرد: جریان‌ها بعد از انقلاب آثاری از خود نشان می‌دهند.

وی با بیان اینکه انواع مفاسدی که در صحنه‌های مختلف ایجاد می‌شود علت اصلی آن جریان طاغوتی و انحرافی است، یادآور شد: در بسیاری از جریانات عوام و برخی از خواص سنخیت بین علت و معلول را دچار اشتباه می‌شوند.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با اشاره به دوران دور خلفای بنی‌امیه و بنی‌عباس، افزود: این خلفا به فکر فرهنگ مردم نبودند و آن که فرهنگ مردم را حفظ کرده خود مردم بودند.

عبادی با بیان اینکه انقلاب را مردم با کمک علما به پیروزی رساندند، اضافه کرد: تمام فرهنگ مردم از ناحیه مراجع، علمای دین و مکتب اداره می‌شد.

وی با بیان اینکه در زمان بعد از انقلاب دشمن با کارشناسی که در انقلاب کرده بود تلاش می‌کرد یک ساعت فرصت در اختیار مردم قرار نگیرد، متذکر شد: به سرعت ترور را آغاز کردند و به دنبال آن جنگ را تحمیل کردند.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با تأکید بر اینکه دشمن در تلاش است فرصت را از شما بگیرند تا آرمان‌های انقلاب را پیاده نکنید، متذکر شد: اگر آرمان‌های انقلاب را پیاده کنید فاتحه دشمن بدون وسایل نظامی خوانده است و اینگونه نیز شده است.

عبادی با بیان اینکه مشکلات ایجاد شده جریان‌شناسی می‌خواهد، تصریح کرد: یکی از مشکلات جامعه اعتیاد است که انواع اعتیادهای صنعتی و طبیعی را شامل می‌شود و در پی آن قاچاق، قتل و کشتار صورت می‌گیرد که علت آن به دوران سلطه انگلیس و سلطه رضاخان برمی‌گردد.

وی افزود: در آن زمان تریاک را مجانی می‌دانند و سوخته آن را گران می‌خریدند همچنین رضاخان شعبه برای فروش شراب داشت و انواع بی‌ناموسی‌ها و کشف حجاب در آن زمان بود و امروز با هنجارشکنی حجاب روبرو هستیم که مربوط به انقلاب نیست و به دوران رضاخان برمی‌گردد.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه جریان‌شناسایی مهم است و باید برای مردم تبیین شود، خاطرنشان کرد: اسلام، انقلاب، عدالت و احساسات دینی علت آدم‌کشی و نفاق نیست و مفاسد ریشه خود را دارد که باید برای مردم تبیین شود.

انتهای پیام/۶۹۰۷۱/ب


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − 11 =