خطیب جمعه بیرجند: روز قدس نماد بیداری وحدت است / شواهد نشان از نابودی زودهنگام اسرائیل دارد

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت الاسلام «مهدی رحیم آبادی» ظهر امروز (۹ اردیبهشت) در خطبه های مراسم عبادی سیاسی نماز جمعه بیرجند با اشاره به اینکه خداوند همواره اراده داشته است تا بهترین ها را برای مردم رقم بزند، اظهار داشت: دو رکن اصلی یک حکومت الهی، مردم و رهبری هستند که رهبری الهی از زمان حضرت آدم تا حضرت مهدی(عج) وجود داشته است اما غالبا مردم پای کار نبودند.

وی با اشاره به اینکه بزرگترین مشکل بر سر راه تحقق حکومت الهی عدم همراهی مردم بوده است، گفت: چنانچه حاکمیت الهی رقم بخورد جایی برای روابط نامشروع غرب در دنیا باقی نخواهد ماند.

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه جریان یهود از همان ابتدا به دنبال سنگ اندازی بر سر راه مسلمانان بوده است و این را امروز در چهره صهیونیست ها می بینیم، افزود: شناخت جریان نفاق به خصوص صهیونیست ها آنقدر مهم است که خداوند در قرآن به آن اشاره کرده است.

حجت الاسلام رحیم آبادی با تاکید بر اینکه صهیونیست ها یک جریان بزدل و ترسو هستند که از مرگ هراس دارند و به زودی نابود خواهند شد، اظهارداشت: همین جریان یهود از ابتدای اسلام دست به ترور پیامبر گرامی اسلام (ص) و بعد از آن شهادت ائمه اطهار علیه السلام و امام حسین علیه السلام در کربلا زدند، تا امروز که جلوه آن را در صهیونیست ها می بینیم.

وی با اشاره به اینکه جریان یهود ابتدا با هدف تصرف نیل تا فرات و بعد از آن جهان بشریت از طریق تسخیر باورهای دینی و مذهبی مردم بوده است، گفت: امروز صهیونیست ها آنقدر ضعیف شدند که صدای خرد شدن استخوان های اسرائیل به گوش می رسد.

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه شواهد در میدان مبارزه نشان می دهد که نابودی اسرائیل نزدیک است، گفت: نسل کنوبی فلسطین نابودی اسرائیل را خواهند دید و این قطعی است.

حجت الاسلام رحیم آبادی اظهارداشت: با توکل بر خداوند قدس به زودی آزاد خواهد شد و نماز جماعت را به امامت امام زمان(عج) در قبله اول مسلمین اقامه خواهیم کرد.

وی همچنین با اشاره به مناسبت های هفته و تبریک روز معلم و کارگر گفت: معلمی شغل انبیا است و همه باید قدردان زحمات معلمان باشیم.

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه عقب ماندگی زیادی در حوزه آموزشی در کشور وجود دارد، ادامه داد: جریان آموزش کشور در دهه اخیر تحت تاثیر جریان نفوذ و نفاق قرار گرفته است.

حجت الاسلام رحیم آبادی با اشاره به اینکه اولین هدف معلم شناساندن خدا و ولی خدا و جانشین ولی خدا به مردم است، گفت: بیش از ۱۲ سال امانت های بزرگ الهی در دست معلمان است باید طوری عمل شود که این عزیزان با خدا و ولی خدا به خوبی آشنا شوند.

وی با اشاره به اینکه معلمین باید ابتدای هر علمی، درس خداشناسی را به بچه ها بدهند، گفت: دانش آموزان باید در طول تحصیل خود علاوه بر علم آموزی، دشمن شناسی را نیز یاد بگیرند.

امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به اینکه بزرگترین خطر برای اسلام جریان نفاق است، گفت: لایه داخلی جریان صهیونیست بین الملل همین جریان نفاق هستند.

حجت الاسلام رحیم آبادی با بیان اینکه مشکلات اقتصادی کشور هنوز پا برجا است، گفت: متاسفانه در گذشته برخی جریانات سیاه چال بر سر راه ملت کندند که درست شدن آن زمان می برد.

انتهای پیام/۳۶۳۵


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − نه =