همایش منطقه‌ای بزرگداشت استاد بدیع الزمان فروزانفر به روایت تصویر

  به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بشرویه، همایش منطقه ای بزرگداشت استاد بدیع الزمان فروزان فر امروز (۱۶ اردیبهشت) در بشرویه با حضور معاون استاندار خراسان جنوبی و جمعی از ادیبان و اساتید دانشگاه های کشور برگزار شد.

محمد بهنام فر، عضو شورای سیاست گذاری ترویج خراسان و استاد ادبیات و زبان فارسی دانشگاه بیرجند در این همایش با بیان اینکه الگوسازی مفاخر و مشاهیر مورد غفلت قرار نگیرد، گفت: الگوسازی به این معنا است که امروز فروزان فرهایی متناسب با شرایط تربیت کنیم و از ظرفیت آنان برای توسعه و پیشرفت کشور بهره ببریم.

محمود رمضانی، سرپرست فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه همایش بین المللی استاد «بدیع الزمان فروزان فر» سال آینده برگزار می شود، گفت: از استاد بدیع الزمان فروزان فر به عنوان استاد استادان یاد می شود چرا که از دامن ایشان استادان بسیاری در حوزه ادبیات تربیت و پرورش یافت.

سید علی اصغر میرباقری فرد، رییس انجمن ترویج زبان و ادب فارسی گفت: یکی از موارد مهم این است در این بزرگداشت‌ها معمولا از بیان ظرفیت‌های مفاخر غفلت می‌کنیم یعنی به صورت عملی الگوسازی انجام نمی‌شود.

 

انتهای پیام/۳۶۳۵


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × یک =