تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام در دستور کار دستگاه‌های اجرایی است

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، جواد قناعت، استاندار خراسان‌جنوبی ظهر امروز در دیدار با مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، اظهار داشت: به جهت اهمیت موضوع و جلوگیری از هدررفت سرمایه‌ها و منابع مالی، اتمام و بهره‌برداری هر چه سریع‌تر پروژه‌های نیمه‌تمام در اولویت برنامه‌های دستگاه‌های اجرایی قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه توزیع عادلانه خدمات و امکانات در سطح استان از نکات تأکیدی است، بیان داشت: با توجه به رویکرد دولت و توجه ویژه رئیس‌جمهور به مناطق محروم، توسعه خدمات در مناطق کمتر برخوردار مورد تأکید ما در استان نیز است.

استاندار خراسان‌جنوبی با بیان اینکه راه‌اندازی مرکز شماره ۴ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شمال شهر اقدامی ارزنده است، مطرح کرد: با عنایت به جامعه هدف گسترده‌ای که از برنامه‌های این مرکز منتفع می‌شوند، تکمیل این پروژه باید شتاب بگیرد.

حمیدی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان نیز در این دیدار به تشریح اقدامات و برنامه‌های این حوزه فرهنگی، هنری پرداخت و گفت: کودکان و نوجوانان و فعالان کانون پرورش فکری در سطح استان طی چند سال اخیر موفق به کسب ۱۸۰ رتبه بین المللی، کشوری و منطقه‌ای شده‌اند.

وی با تأکید بر اینکه کانون ۶۲ فعالیت فرهنگی، ادبی، دینی، مذهبی و هنری را در دستور کار دارد، تصریح کرد: جهاد تبیین، آموزش مهارت‌های زندگی، توجه به شخصیت‌های ملی و مذهبی، تربیت دینی و استفاده کیفی حداکثری از فرصت اوقات فراغت از مهم‌ترین حوزه‌های فعالیتی کانون است که در قالب کتاب محوری ارائه می‌شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان‌جنوبی با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۹۹ درصدی ساختمان مرکز شماره ۴ کانون در مهرشهر بیرجند، تبیین کرد: این مرکز که در سال ۹۵ کلنگ‌زنی شده، با زیربنای ۷۰۲ مترمربع در دوطبقه و در زمینی به مساحت یک هزار و ۷۶۵ مترمربع در حال احداث است.

حمیدی در پایان خاطرنشان کرد: بهره‌برداری از این پروژه می‌تواند در غنی‌سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان منطقه مهرشهر مؤثر باشد.

انتهای پیام/۳۶۳۵/ب


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + 4 =