دشمن بر سوء استفاده از فضای مجازی تمرکز دارد

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، آیت‌الله سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی ظهر امروز در دیدار با استادیاران شبکه تربیتی صالحین بسیج استان، اظهار داشت: در بحث اولویت‌شناسی در ابتدای امر باید از دشمن بیاموزیم.

وی تصریح کرد: دشمن مسائل را به شکل کارشناسی و ریشه‌ای رصد می‌کند و می‌دانند که اگر حقیقت اسلام پیدا شود جایی برای ارز اندام ندارند.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه دشمن قرآن را مانع می‌داند و متوجه بوده که قرآن را نمی‌تواند از میان مسلمانان بردارد بنابراین می‌خواهد فرهنگ و اخلاق قرآن را براندازد تا بتواند بر مسلمانان غالب شود، یادآور شد: زمانی که انقلاب شد دشمن با طرح‌ها و برنامه‌های مختلف و کارآمد برای رسیدن به اهداف پلید خود حدود ۱۷ هزار نفر از بهترین انسان‌های ایران را ترور ساخت.

عبادی ادامه داد: هجوم هشت ساله نظامی دشمن نیز که بر ما تحمیل گردید غرض آن‌ها برای از میان برداشتن انسان‌های باایمان و کارآمد را نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه هدف دشمن در تمام توطئه‌هایش از بین بردن کمیت برای نابودی کیفیت است، گفت: دشمن کمیت‌ها را از میان برداشته تا کیفیت که نظام اسلامی بوده را از میان بردارد.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه کارشناسی دوست هم اینگونه بوده و وقتی مرجع دین و انقلاب می‌گویند باید این حد از افراد بسیجی پا در رکاب باشند باید این موضوع را بپذیریم، افزود: باید تعدادی از انسان‌های باایمان و کارآمد که توسط دشمن از ما گرفته شده را جایگزین کنیم تا کیفیت نظام اسلامی در خطر قرار نگیرد.

عبادی اضافه کرد: آنچه که این زمان را مستثنا از تمام تاریخ می‌کند این بوده که تلاش دشمن با تمام تجهیزات و مهارتش در نهایت با شکست مواجه می‌شود و اعجاز الهی همیشه همراه ملت ایران است.

وی با بیان اینکه در همه طرح‌های دشمن که نخ‌نما شده نتیجتاً دشمن با شکست مواجه شده و در آخرین برنامه‌هایش که با تعبیر خودش از همه گزینه‌های روی میز استفاده می‌کند و البته به نتیجه نرسیده و این امر ما را مستحکم‌تر ساخته، یادآور شد: آنچه دشمن امروز بر روی آن تمرکز دارد تحریف، دروغ، جنگ‌های روانی و سوء استفاده از صحنه‌های مجازی بوده که بر کمیت و کیفیت تأثیرگذار است.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی بیان داشت: در تحقق آنچه که به جبران کمیت و کیفیت کمک می‌کند براساس آنچه که مقام معظم رهبری فرموده‌اند در مسئله تحریف دشمن، راه‌حل مقابله تبیین بوده که نباید فرصت را به دشمن بدهیم بنابراین این کار هم فوریت و هم اهمیت دارد.

عبادی با اشاره به مساعد بودن شرایط جامعه امروز، گفت: خوشبختانه در جهت ارتقای کمیت و کیفیت شرایط جامعه برایمان مساعد بوده و امروز سیاست اصل نظام به وضوح خودش را با شرایط انطباق داده و همسویی خوبی بین قوای سه‌گانه و مردم وجود دارد.

انتهای پیام/۶۹۰۲۷/ب


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + 13 =