مساجد و ائمه جماعات حلقه وصل بین امت و ولایت هستند

حجت‌الاسلام و المسلمین امین مطهری‌مقدم، رئیس مرکز رسیدگی امور مساجد خراسان‌جنوبی امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان ضمن گرامیداشت میلاد حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) اظهارداشت: امیداست رهروان صدیقی برای ائمه معصومین و امام(ره) در مسیر انقلاب اسلامی بوده و علمدار این انقلاب باشیم.

وی با اشاره به فرمایش امام(ره) مبنی بر اینکه «پیروزی ما برای مساجد بود» گفت: مخاطب اصلی این سخن ائمه جماعات در مساجد هستند که امیداست به گونه‌ای عمل که معارف الهی را به خوبی به جامعه عرضه کنیم.

رئیس مرکز رسیدگی امور مساجد خراسان‌جنوبی افزود: روحانیون و ائمه جماعات مساجد امام را در دوران انقلاب به خوبی حمایت و همراهی کردند و در بلند کردن علم انقلاب کمک یار امام بودند.

مطهری‌مقدم با اشاره به اینکه اگر می‌خواهیم این انقلاب به هدف نهایی خود برسد همچنان که دشمن آن را درک کرده و برای آن برنامه‌ریزی می‌کند و هدفش دلسرد کرد روحانیت بوده باید به مساجد و ائمه جماعات توجه شود، اضافه کرد: مساجد و ائمه جماعات در واقع حلقه وصل بین امت و ولایت هستند که دشمن این موضوع را درک کرده و در پی قطع این حلقه است.

وی ادامه داد: در واقع ائمه جماعات کادرسازی کرده و دل‌های مردم را برای ولایت اهل بیت آماده می‌سازند.

رئیس مرکز رسیدگی امور مساجد خراسان‌جنوبی تأکید کرد: باید این استراتژی و ترفند دشمن را درک کرده و نگذاریم حلقه اتصال امت و ولایت را قطع سازد.

انتهای پیام/۶۹۰۲۷


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 4 =