وجود ۳۳ باب مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در خراسان‌جنوبی

به خبرگزاری فارس از بیرجند، اسداله جلال‌زاده، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌جنوبی ظهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: بازدید از مجتمع‌های خدماتی رفاهی برای ارائه خدمات بهتر به مسافران انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: از ابتدای امسال تاکنون توسط کمیته ویژه نظارت بر مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین‌راهی استان ۴۵ بازدید از این مجتمع‌ها انجام شده است.

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌جنوبی افزود: در حال حاضر ۳۳ باب مجتمع خدماتی رفاهی در جاده‌های مواصلاتی استان فعال بوده که ارتقای سطح ارائه خدمات به کاربران جاده‌ای و مسافران برای ارتقای ایمنی تردد در جاده‌ها در دستور کار قرار دارد.

جلال‌زاده گفت: به صورت دوره‌ای از مجتمع‌های خدماتی رفاهی، نمازخانه‌ها، سرویس‌های بهداشتی موجود در جایگاه‌های سوخت منفرد، رستوران‌ها و واحد‌های اقامتی و پذیرایی بین‌راهی بازدید می‌‌شود. 

وی ادامه داد: در بازدید از این مجتمع‌ها شاخص‌های مختلفی چون وضعیت نمازخانه‌ها، سرویس‌های بهداشتی، سیستم گرمایشی و سرمایشی نمازخانه، رستوران و آشپزخانه، پارکینگ و ورودی و خروجی مجتمع‌ها مورد نظارت و بازرسی قرار می‌گیرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌جنوبی یادآور شد: در کنار این بازدیدها مسافران و رانندگان نیز می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و عدم رعایت نکات بهداشتی از سوی مجتمع‌های خدماتی رفاهی موارد را از طریق سامانه‌های پیامکی به شماره ۳۰۰۰۱۴۱و ۳۰۰۰۷۰۷۰ مطرح کنند.

انتهای پیام/۶۹۰۲۷/ب


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + نه =