مشکلات خوابگاهی دانشجویان خراسان‌جنوبی مرتفع می‌شود

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، محمدرضا  طالبی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌جنوبی ظهر امروز در مراسم افتتاح خوابگاه دخترانه سردار «حاج قاسم سلیمانی» که با حضور ویدئو کنفرانسی وزیر علوم ،تحقیقات و فناوری برگزار شد، اظهار داشت: خانواده‌هایی که از اقصی نقاط کشور فرزندان خود را برای تحصیل به استان می‌فرستند نباید دغدغه اسکان، تغذیه و زندگی آن‌ها را داشته باشند.

وی تصریح کرد: مایه مسرت  است که در مقایسه با گذشته می‌توانیم امکانات بسیار خوب و در شأن دانشجویان را برایشان فراهم نماییم که البته حق آن‌هاست و باید ارتقا یابد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌جنوبی متذکر شد: فکر، اندیشه و  ذهن دانشجو باید فقط معطوف به تحصیل باشد تا خروجی دانشگاه‌های ما دانشمندانی باشند که به عنوان سرمایه‌های نظام بتوانند چرخ اقتصاد، تولید و زیرساخت‌های مهم ایران  اسلامی را به حرکت درآورند.

طالبی ادامه داد: اگر بخواهیم اقتصاد و تولید ما پر رونق بوده و دانش‌بنیانی باشد، باید زمینه تحصیل خوب را برای دانشجویان خود فراهم کنیم که یکی از  این شرایط، امکانات خوابگاهی مناسب است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از رئیس دانشگاه بیرجند تلاش می‌کنیم با بهره‌گیری از ظرفیت خیرین، بنیاد ۱۵ خرداد، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، سفرهای آتی رئیس‌جمهور و اعتبارات دولتی که استاندار پیگیری می‌کنند، مشکلات خوابگاهی را مرتفع کرده یا به حداقل برسانیم.

انتهای پیام/۳۶۳۵/ب


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + 13 =