تعامل سه قوه فرصت مطلوبی برای خدمت به مردم است

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، جواد قناعت، استاندار خراسان‌جنوبی صبح امروز در دیدار با رئیس کل دادگستری استان، اظهار داشت: ارتباط بسیار خوب سران سه قوه و تعاملی که در راستای حل مشکلات کشور به وجود آمده، شرایط را برای خدمت‌رسانی بهتر فراهم آورده است.

وی با بیان اینکه این تعامل را باید به فال نیک بگیریم و در سایه این همدلی و هم‌افزایی، شاهد پیشرفت و ترقی کشور بیش از گذشته باشیم، افزود: این تعامل باید در حوزه‌های زیردستی در استان نیز رقم بخورد تا بتوانیم در راستای رفع مشکلات استان، گام‌های مؤثرتری برداریم.

استاندار خراسان‌جنوبی با اشاره به همراهی‌های همیشگی مردم با نظام مقدس جمهوری اسلامی، تصریح کرد: مردم با وجود اینکه بیشترین فشارهای اقتصادی ناشی از تحریم‌ها و ضعف‌های مدیریتی را متحمل شده‌اند اما در این ۴۳ سال گذشته، همواره همپای نظام بوده و همراهی خود را از آرمان‌ها دریغ نورزیده‌اند.

حجت‌الاسلام «موحدی‌راد» رئیس کل دادگستری خراسان‌جنوبی نیز به تشریح بخشی از دستاوردهای دستگاه قضایی خراسان‌جنوبی پرداخت و گفت: حسب فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) مبنی بر تشریح دستاوردهای انقلاب اسلامی و با توجه به ضرورت ارتباط تنگاتنگ با مردم، حضور در جمع مردم را به طور ویژه در دستور کار قرار داده‌ایم.

وی با ارائه آماری از وضعیت استان به لحاظ میزان شیوع آسیب‌های اجتماعی و اقدامات حوزه قضایی در این زمینه، داده‌های درست و به روز را مهم‌ترین عامل در توفیق برنامه‌ها در کلیه دستگاه‌ها عنوان کرد.

رئیس کل دادگستری خراسان‌جنوبی از اقدامات و پیگیری های استاندار درخصوص راه اندازی مرکز ماده ۱۶ قدردانی کرد و گفت: راه‌اندازی این مرکز، بخش عمده‌ای از دغدغه‌ها و مشکلات را در بحث جمع‌آوری معتادان متجاهر رفع خواهد کرد.

انتهای پیام/۳۶۳۵/ب


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + نه =