خدمت بی منت جهادگران زیر آسمان مناطق محروم خراسان جنوبی/فعالیت بیش از ۶۰۰ گروه جهادی در استان

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی در حاشیه بازدید از فعالیت گروه‌های جهادی شهید وزوایی حاضر در شهرستان زیرکوه در جمع خبرنگاران، گفت: با توجه به هماهنگی‌هایی که با گروه‌های جهادی بومی و مهمان از دانشگاه‌های تهران انجام شده در ایام تابستان شاهد فعالیت بیش از ۶۰۰ گروه جهادی با ۶۵۰۰ جهادگر در استان خواهیم بود.

وی افزود: در حال حاضر از گروه‌های جهادی مهمانی که قرار است در استان حضور داشته باشند سه گروه جهادی از دانشگاه تهران وارد استان شدند.

هنری بیان کرد: گروه جهادی شهید وزوایی از دانشگاه صنعتی شریف از دوم تا نهم مرداد ماه در شهرستان زیرکوه مشغول فعالیت عمرانی هستند.

 مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی عنوان کرد: ۶۰ جهادگر در این گروه جهادی عمرانی که سه نفر از آن‌ها طلاب هستند در شهرستان زیرکوه فعالیت‌هایی از جمله کانال کشی آب کشاورزی، احداث استخر ذخیره آب، اجرای برنامه‌های فرهنگی، برگزاری کلاس‌های آموزشی و کمک تحصیلی و مشاوره کنکور و… را انجام داده و می‌دهند.

وی گفت: محور فعالیت‌های گروه جهادی شهید وزوایی با توجه به مرزی بودن شهرستان در روستا‌های بشیران و پیچکان است.

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی با بیان اینکه تاکنون ۱۴۰ جهادگر میهمان تابستان امسال در استان مشغول خدمت رسانی بودند،اظهار کرد: گروه جهادی دانشگاه صنعتی شریف که با حضور نخبگان این دانشگاه است طی ۱۰ روز در چند روستای شهرستان زیرکوه فعالیت خواهند کرد.

هنری به اجلاسیه ملی جهادگران اشاره و بیان کرد: ۱۳ شهریور امسال اجلاسیه ملی جهادگران را در شهرستان فردوس پیش بینی کردیم که در این اجلاسیه ۶۰۰ جهادگر و مسئولان لشکری و کشوری حضور خواهند داشت.

وی گفت: به مناسبت این اجلاسیه در ۱۰ روز منتهی به آن رزمایش گروه‌های جهادی را با حضور ۵۰ گروه جهادی مهمان و گروه‌های جهادی میزبان در تمام استان و با محوریت شهرستان فردوس خواهیم داشت.

انتهای پیام/۴۹۰۵


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − شانزده =