۱۱۹ بیمار جدید کرونایی در خراسان جنوبی شناسایی شد/ هیچ نقطه آبی در استان وجود ندارد

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا در خراسان جنوبی گفت: روز گذشته ۲۵۳ آزمایش تشخیص مولکولی و سریع کرونا در استان انجام شد که در مجموع ۱۱۹ بیمار جدید شناسایی شد.

شریف زاده افزود: از این تعداد ۲۹ مورد از بیرجند، ۱۰ مورد از بشرویه، ۸ مورد از خوسف، ۲ مورد از درمیان، ۳ مورد از زیرکوه، ۱۴ مورد از سرایان، ۸ مورد از سربیشه، ۱ مورد از طبس، ۱۶ مورد از فردوس، ۲۴ مورد از قائنات و ۴ مورد از نهبندان شناسایی شد.

به گفته دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا در استان در حال حاضر ۶۴ بیمار با علائم حاد تنفسی در بیمارستان‌های خراسان جنوبی بستری هستند که ۵۴ نفر کرونا مثبتند.

شریف زاده گفت: ۱۰ مورد بیمار کرونا مثبت در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند و حال عمومی ۲ نفر نا مساعد است.

وی گفت: در شبانه روز گذشته مورد جدیدی از فوت کرونایی در استان ثبت نشد و تعداد جان باختگان کرونا در خراسان جنوبی همان هزار و ۴۷۷ نفر است.

همچنین در ادامه عملیات واکسیناسیون کرونا در استان تا روز گذشته ۵۸۸ هزار و ۲۳۱ نفر واکسن نوبت اول، ۵۳۲ هزار و ۷۹۵ نفر واکسن نوبت دوم ۲۲۴ هزار و ۷۱۵ نفر واکسن نوبت سوم و ۹ هزار و ۳۷۱ نفر نوبت چهارم واکسن را دریافت کردند.

گفتنی است، در حال حاضر همه شهرستان های خراسان جنوبی از رنگ آبی خارج شده و در صورت رعایت نکردن پروتکل ها، خطرات بیشتری مردم استان را تهدید می کند.

انتهای پیام/۴۹۰۵


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 4 =