رفع مشکلات شرکت‌های پیمانکاری راهی برای توسعه عمرانی در خراسان جنوبی

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، علیرضا عباس‌زاده، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان‌جنوبی امروز در جلسه دیدار استاندار با انبوه‌سازان اظهارداشت: در کنار مجموعه‌هایی مانند سرمایه‌گذاران و مجموعه‌های تولیدی استان که بحث اشتغال را دنبال می‌کنند، به موازات اینها مجموعه پیمانکاران عمرانی نیز فعالیت داشته و این موضوع را دنبال کرده و می‌کنند.

وی تصریح کرد: پیمانکاران در حوزه‌های مختلف ساختمانی، عمرانی، منابع طبیعی و غیره در واقع مجریان این پروژه‌ها بوده و بازوی اجرایی  و عملیاتی دولت در پروژه‌های عمرانی و زیرساختی محسوب می‌شوند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه اجرای همه طرح‌های توسعه‌ای و زیرساختی و عمرانی استان توسط پیمانکاران صورت می‌پذیرد، افزود: تخصص، توان، دقت و تعهد در اجرای برنامه‌های توسعه‌ای استان توسط پیمانکاران فعال در حوزه‌های مختلف وجود داشته بنابراین جزو سرمایه‌های بزرگ و همیاران نزدیک دولت هستند.

عباس‌زاده با بیان اینکه در سطح استان در مجموع ۹۱۴ شرکت انجمن پیمانکاران در شاخه‌های مختلف فعالیت دارند، یادآور شد: این ظرفیت بسیار خوبی بوده که در طول سالیان سال با آموزش نیروهای خبره و تلاش شرکت‌های پیمانکار در استان به وجود آمده است.

وی با اشاره به اینکه ظرفیت کاملی در شرکت‌های پیمانکار استان برای اجرای پروژه‌ها در سطح استان وجود دارد و علاوه بر آن شرکت‌های پیمانکار استان در اجرای پروژه‌های استان‌های همجوار نیز کمک می‌کنند، افزود: توان فنی و اجرایی در شرکت‌های پیمانکار استان وجود دارد و باید تلاش کنیم تا با رفع مشکلات پیش روی این شرکت‌ها که سبب ارتقای پروژه‌های عمرانی و زیرساختی از نظر مدت زمان اجرا، کیفیت و قیمت تمام شده آنها می‌شود اقدام کنیم‌.

انتهای پیام/۶۹۰۲۷


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + نوزده =