رئیس هیئت بدمینتون خراسان جنوبی معرفی شد/پایان موقت حواشی ۱ هیئت ورزشی

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، بیستم اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ مجمع عمومی انتخاب رئیس هیئت بدمینتون خراسان جنوبی به ریاست محمد حسین خسروی، سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان، فریبا مددی نایب رئیس فدراسیون، سیده اعظم اسلامی معاون توسعه امور ورزش، چهکندی‌نژاد مدیر گروه توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای اداره کل برگزار شد.

در این مجمع ۲۸ نفر با ترکیب روسای هیأت‌های بدمینتون شهرستانهای خراسان‌جنوبی، نماینده‌های داوران، مربیان، ورزشکاران، باشگاه‌داران، ورزش دانشگاهی، دانشجویی، ورزش بسیج، کارگری و دانش‌آموزی برای‌ انتخاب سکاندار این هیأت‌ حضور داشتند.

علیرضا ثانی رئیس سابق هیأت بدمینتون خراسان‌جنوبی و رضا باقری‌نژاد به‌عنوان نامزد ریاست هیأت به برای جلب نظر و آرای اعضای مجمع برنامه‌های راهبردی و رویکردهای عملکردی خود را تبین کردند.

رضا باقری‌نژاد از مجموع ۲۸ رأی مأخوذه مجمع انتخاب رئیس هیأت بدمینتون خراسان‌جنوبی، با کسب ۱۸ رای برای مدت چهار سال سکاندار این هیأت شد و علیرضا ثانی که از سال ۹۳ سکان این هیأت را برعهده داشت نیز ۹ رأی مجمع را به خود اختصاص داد و از زحمات و خدمات او تجلیل شد.

همچنین از سوی مجمع عمومی انتخاب رئیس هیأت بدمینتون خراسان جنوبی صنم رضایی به عنوان نایب رئیس بانوان، سید محمد رضا سرفرازی بعنوان خزانه‌دار، امین چهاردهی کارشناس خبره، مهدیه رزاقی و سید عبدالرضا رضوی نیز به عنوان عضو هیأت رئیسه و سمیه مهرور نیز بعنوان بازرس هیأت انتخاب شدند. 

  اما چندی قبل خبرهایی مبنی بر اینکه مجمع عمومی انتخاب رئیس هیأت‌ بدمینتون خراسان جنوبی مورد تایید وزارت ورزش و جوانان قرار نگرفته و صدور حکم ابلاغ مسئولیت منتخب این مجمع از سوی فدراسیون‌ مروبوطه دچار مشکل شده است. 

متاسفانه شایع ابطال مجمع عمومی  انتخاب رئیس هیأت‌ بدمینتون خراسان‌جنوبی به حقیقت پیوست و یکی از کارمندان اداره کل ورزش و جوانان استان بعنوان سرپرست هیأت‌ بدمینتون به فدراسیون معرفی شد.

با حکم محمدرضا پوریا رئیس فدراسیون بدمینتون کشورمان در عطف نامه اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی، محمدیاسر یکه‌خان به مدت ۴ ماه بعنوان سرپرست هیأت بدمینتون استان حکم مسؤولیت گرفت تا ضمن انجام امورات‌ اداری و برنامه‌های اجرایی  زمینه برگزاری مجمع عمومی انتخاب رئیس هیأت بدمینتون خراسان‌جنوبی را فراهم نماید.

برای برگزاری مجمع عمومی انتخاب رئیس هیئت بدمینتون خراسان جنوبی باید آگهی ثبت‌نام ریاست هیات استان در یکی از جراید و روزنامه‌های محلی منتشر گردد و پس‌ از طی مراحل قانونی و تایید نامزدها، دوباره این مجمع برگزار و سکاندار چهارساله‌ این رشته ورزشی انتخاب شود.

یکه‌خان دانشجوی دکترای‌ مدیریت ورزشی و نویسنده کتب ورزشی است که پیش از این سرپرستی هیات سوارکاری خراسان‌جنوبی و ریاست ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌های زیرکوه و درمیان را برعهده داشته و در نظر دارد با بهره‌گیری از توانمندی‌ و ظرفیت‌ گروه‌ها و طیف‌های فعال در بدمینتون  و هماهنگی اداره‌کل و فدراسیون گام‌های بلندی را در شکوفایی استعدادهای بالقوه و ارتقای‌ جایگاه این رشته ورزشی بردارد.

انتهای‌پیام/۶۹۰۱۴


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + 3 =