لزوم همکاری بانک‌ها در اجرای طرح‌های مسکن

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند،  آیت‌الله سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی امروز در دیدار با معاون مدیریت عامل بانک ملی ایران اظهارداشت: برای باز شدن راه موفقیت سه کلید رمز وجود دارد.

وی تصریح کرد: یکی از کلیدهای رمز وجود فرمانروایان و حاکمان وارسته‌ای بوده که جزو بهترین انسان‌ها از نظر تقوا، ایمان، علم   اخلاق باشند که اینگونه افراد برای رشد و پیشرفت جامعه طرح و برنامه داشته تا جامعه را به پیروزی، استقلال و کمال برسانند.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی اظهار داشت: مسئله دوم که جامعه را به موفقیت می‌رساند این است که اموال جامعه باید در دست کسانی باشد که برای انجام امور خیریه بخل نورزند.

وی افزود: مسائل اقتصادی مانند خون در رگ‌های انسان بوده بنابراین اقتصاد و درآمد جامعه باید به گونه‌ای باشد که حیات اقتصادی را برای تک تک افراد جامعه ایجاد کند.

عبادی گفت: سومین کلید رمز موفقیت به کارگیری انواع امکانات به صورت کارشناسی که باید توسط اهلش انجام گیرد است.

وی با بیان اینکه دولتمردان گذشته با اقداماتی که انجام داده سبب ایجاد بحران مسکن شده‌اند، افزود: در حال حاضر دولت مردمی با علم، ایده‌های بلند و انقلابی روی کار آمده که باید همه با دولت همکاری کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه امروز مسئله مسکن اولویت ویژه‌ای دارد، بیان داشت: زمین تامین و طرح‌ها در حوزه مسکن تهیه شده اما متاسفانه بانک‌ها تنها دو درصد در جهت طرح‌های مسکن همکاری کرده که باید همکاری بیشتری داشته باشند.

عبادی اضافه کرد: پول‌های بی‌حساب را چاپ کردند که سبب شد ارزش پول پایین و تورم بالا رفته است.

 وی در پایان از بانک‌ها خواست تا به گونه‌ای در امور اقتصادی با دولت همکاری کنند که دشمن نتواند با تحریم‌ها و در امور اقتصادی کشور را تهدید سازد.

انتهای پیام/۶۹۰۲۷


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × چهار =