حمایت ۷ میلیاردی کمیته امداد از محصلان خراسان جنوبی

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، محمد عرب، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌جنوبی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: قریب‌ بر ۲۰ هزار نفر از دانش‌آموزان مقاطع مختلف تحصیلی زیرپوشش کمیته امداد استان هستند.

محمد عرب افزود: از این تعداد ۱۱ هزار و ۱۷۶ دانش آموز در مقطع ابتدایی و ۹ هزار و ۳۲ نفر نیز در سطح متوسطه خراسان‌جنوبی در حال تحصیل هستند.

وی تصریح کرد: تعداد دانش‌آموزان بهره‌مند از مؤسسات کنکوری خراسان‌جنوبی نیز  ۶۶۹  نفر می‌باشد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌جنوبی یادآور شد: تعداد دانش‌آموزان بهره‌مند شده از طرح مدارس همدل نیز ۳۱۲ نفر هستند.

عرب خاطرنشان کرد: تعداد ۱۶۸ نفر از محصلان زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌جنوبی از نخبگان علمی و دارای استعداد برتر هستند.

وی گفت: در سال گذشته کمیته امداد امام خمینی از دانش آموزان خراسان جنوبی، ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان حمایت مالی کرده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌جنوبی با اشاره به یک هزار و ۹۴ نفر از  دانشجویان و طلاب علوم دینی زیرپوشش این نهاد انقلابی متذکر شد: از این تعداد ۱۳۴ دانشجو در مقطع کاردانی، ۶۸۸ نفر کارشناسی، ۵۶ نفر کارشناسی ارشد، ۱۵ نفر دکتری و ۲۰۱ نفر حوزوی هستند.

عرب خاطرنشان کرد: مبلغ ۷ میلیارد ریال کمک هزینه تحصیلی و شهریه به دانشجویان و طلاب علوم دینی کاردانی و سطح یک پرداخت شده است.

وی ادامه داد: این کمک‌ها در دوره کارشناسی و سطح دو حوزه ۱۰ میلیارد ریال، کارشناسی ارشد و سطح ۳ حوزه ۱۵ میلیارد ریال و دکتری و سطح چهار حوزه ۲۰ میلیارد ریال بوده است.

انتهای‌پیام/۶۹۰۱۴


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 4 =