خدمت به مردم خدمت به پیشرفت اسلام است

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، محمدرضا طالبی معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار خراسان‌جنوبی بعد از ظهر امروز در دیدار با خانواده شهید بصیری‌پور، اظهار داشت: شهید بصیری‌پور از جوانان با صفا بوده است.

وی با اشاره به نظر معاندین نظام و اسلام در خصوص شهدا و سیاه‌نمایی در این بحث تصریح کرد: اگر جانفشانی آن‌ها نبود همان طور که آقا فرمودند: “ما باید با استعمار، استکبار و گروه‌های نیابتی در داخل با آن‌ها درگیر بودیم” و ناموس، مال و جانمان امنیت نداشت.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار خراسان‌جنوبی با بیان اینکه شهدا دین بزرگی بر گردن ما دارند، یادآور شد: شهدا نگذاشتند جنگ به مرزهای ما کشیده شود.

طالبی ادامه داد: ما باید برای مردم و ملت به گونه‌ای عمل کنیم تا در آن دنیا دستگیر ما باشد و خدمت به مردم خدمت به پیشرفت اسلام خواهد بود.

خلجی، عضو شورای اطلاع‌رسانی دولت در ادامه این جلسه بیان داشت: در برخی از جلساتی که مقام معظم رهبری با خانواده شهدا دارند و بنده توفیق حضور داشتم نکته‌ای به پدران و مادران شهدا می‌فرمایند” شما پیشاپیش ذخیره خود را به بانک الهی فرستادید و آن روزی که ما مستاصل هستیم شما خوشحال هستید و دستگیر دارید”.

وی با بیان اینکه خانواده شهدا ذخیره‌ای برای خود نگه داشتند، اضافه کرد: شهدا معمولاً حالاتی داشتند که به این جمع‌بندی می‌رسد که برود در غربت برای دفاع از انقلاب همه جور رنجی را تحمل کند.

عضو شورای اطلاع‌رسانی دولت گفت: شهدا انسان‌های معمولی نیستند که ما از درک آن‌ها عاجز هستیم.

حجت‌الاسلام مهدی عزیزی، مدیرکل بنیاد شهید خراسان‌جنوبی نیز در این جلسه گفت: دنیا براساس انفاق بنا شده است و انفاق بهترین درجه کمال است.

وی با اشاره به اشعار مثنوی تصریح کرد: تمام مثنوی از روایات اهل بیت گرفته شده است و گروهی از فرشتگان انسان‌های انفاق‌گر را دعا می‌کنند و آن‌هایی که از انفاق جلوگیری می‌کنند، تلف می‌شوند.

مدیرکل بنیاد شهید خراسان‌جنوبی با بیان اینکه انفاقی بالاتر از جان وجود ندارد، ادامه داد: خداوند شهید را در کنار خود قرار می‌دهد.

عزیری با بیان اینکه مردم خراسان‌جنوبی بسیار معنوی و مذهبی هستند، خاطرنشان کرد: این شهرستان مردم صبور و قدرشناس دارد و جامعه هدف ایثارگر انسان‌های شریفی هستند.

انتهای پیام/۶۹۰۷۱


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 1 =