تأمین اعتبار اجرای یک‌میلیون هکتار از حوزه‌های آبخیز خراسان‌جنوبی

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، جواد قناعت استاندار خراسان جنوبی، امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به دیدار با معاون وزیر و رئیس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور اظهار داشت: در این دیدار تأمین اعتبار اجرای یک‌میلیون هکتار از حوزه‌های آبخیز مطالعه‌شده استان در بازه زمانی ۳ساله مصوب شد.

استاندار خراسان جنوبی گفت: در این دیدار مسائل حوزه منابع طبیعی استان بحث و رایزنی شد که مصوبات خوبی در راستای توسعه فضای سبز و اجرای طرح‌های آبخیزداری در خراسان جنوبی به‌همراه داشت.

وی افزود: قول مساعد معاون وزیر در زمینه تأمین اعتبار طرح‌های آبخیزداری و بیابان‌زدایی و احیای ردیف اعتباری طرح‌های آبخیزداری حوزه مرزی استان از مهمترین نتایج این دیدار بود.

استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: رئیس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور در این دیدار، توسعه فضای سبز پیرامون شهرها و عرصه‌های طبیعی استان را در قالب طرح پویش سبز ایران سرسبز پیشنهاد داد که با موافقت همراه شد و مقرر شد این طرح با همکاری دستگاه‌های ذی‌ربط از جمله منابع طبیعی و آبخیزداری، شهرداری، راه و شهرسازی، راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای و با مشارکت مردم اجرا شود و توسعه پیدا کند.

انتهای پیام/۲۵۲/ح+


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × چهار =