افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۵۷ پروژه راهداری خراسان‌جنوبی در هفته دولت

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، اسداله جلال‌زاده مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌جنوبی امروز در جمع خبرنگاران در رابطه با تشریح پروژه‌های هفته دولت اظهارداشت: این ادره کل آمادگی برای افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه‌ها در هفته دولت در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای را دارد.

وی تصریح کرد: امسال همزمان با هفته دولت ۵۷ پروژه در نقاط مختلف استان با اعتباری بالغ‌بر ۲ هزار و ۵۶۸ میلیارد ریال افتتاح و آغاز عملیات اجرایی خواهد شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌جنوبی با بیان اینکه از این تعداد ۵۳ پروژه افتتاح و بهره‌برداری و چهار پروژه نیز عملیات اجرایی آن در هفته دولت آغاز می‌شود، افزود: از مجموع این پروژه‌ها ۴۷ پروژه مربوط به حوزه راهداری و ۱۰ پروژه در حوزه راه روستایی است.

جلال‌زاده یادآور شد: این پروژه‌ها در حوزه‌های نوسازی و بهسازی، لکه‌گیری و روکش راه، تعمیر پل‌ها و ابنیه راه، روشنایی، اصلاح و ایمن‌سازی راه، احداث راه روستایی و غیره به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی به مهم‌ترین پروژه‌ها اشاره داشت و گفت: از مهم‌ترین پروژه‌های مورد بهره‌برداری در این هفته می‌توان به ساخت و آسفالت راه‌های روستایی به طول ۵۰ کیلومتر اشاره کرد که با افتتاح این پروژه‌ها یک‌هزار و ۶۱۲  نفر جمعیت روستایی استان از نعمت راه آسفالته بهره‌مند می‌شوند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌جنوبی خاطرنشان کرد: لکه‌گیری، و روکش آسفالت محور سربیشه – نهبندان به طول ۱۰ کیلومتر، رفع دو آبنما و تبدیل آن به پل و اجرای عملیات روشنایی در دو شهرستان نیز از جمله دیگر پروژه‌های آماده افتتاح در هفته دولت در استان است.

انتهای پیام/۶۹۰۲۷


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + 20 =