قهرمانان نخستین دوره مسابقات کارتینگ سرایان معرفی شدند

سمیه رمضانی رئیس اداره ورزش جوانان شهرستان سرایان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: در راستای ایجاد شور و نشاط اجتماعی و  شناسایی استعدادهای بالقوه ورزشی  پیست کارتینگ شهرستان سرایان در مجموعه ورزشی ملت احداث و به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: این پروژه ورزشی با مساحت ۲ هزار و ۷۰۰ متر مربع و اعتبار هزینه شده ۳ میلیارد ریال توسط خیر ورزش‌یار جواد حمامی و با همکاری اداره ورزش و جوان  شهرستان سرایان احداث شده است.

رئیس اداره ورزش جوانان شهرستان سرایان تصریح کرد: همزمان با بهره‌برداری از پیست کارتینگ سرایان اولین دوره مسابقات کارتینگ قهرمانی این رشته ورزشی مهیج و دوست‌داشتنی برگزار شد.

 رمضانی یادآور شد: در این دوره از مسابقات ۱۷ شرکت کننده در بخش آقایان و ۱۳ شرکت کننده نیز در بخش بانوان به صورت جداگانه با یکدیگر با داوری محمد خانی قهرمان اتومبیلرانی و موتورسواری کشوری خراسان جنوبی به رقابت پرداختند.

وی خاطرنشان کرد: در بخش بانوان نخستین دوره مسابقات کارتینگ‌ قهرمانی شهرستان سرایان هانیه حمامی بر سکوی نخست ایستاد،  زینب سادات موسوی نایب قهرمان شد، حدیثه ناصری و فاطمه تقی زاده مقام سوم مشترک را بدست آوردند.

رئیس اداره ورزش جوانان شهرستان سرایان گفت: در بخش آقایان این رویداد ورزشی  محسن درویش قهرمان شد، مهدی درویش به مقام نایب قهرمانی رسید و مسعود درویش نیز در جایگاه سوم این رقابت ها قرار گرفت.

رمضانی متذکر شد: نخستین دوره مسابقات کاتینگ‌ شهرستان سرایان به همت هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی شهرستان سرایان و مدیریت مجموعه پیست کارتینگ برگزار شد که با حضور مسئولان اداری و ورزشی و اجتماعی شهرستان از نفرات برتر رقابت‌ها با حکم و مدال قهرمانی تقدیر شد.

 رئیس اداره ورزش و جوانان و مجموعه هیأت موتور سواری و اتومبیلرانی شهرستان سرایان از برترین ها تجلیل به عمل آمد.

انتهای‌پیام/۶۹۰۱۴


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + هفت =