۱۶ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های خراسان‌جنوبی بستری هستند

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، غلامرضا شریف‌زاده، دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا در خراسان‌جنوبی امروز به رسانه ها اعلام کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته از ۱۲۲ تست ملکولی و سریع انجام شده در سطح استان ۲۳ مورد مثبت مبتلا به کرونا شناسایی شده است.

وی تصریح کرد: از این میزان ۱۵ مورد بیرجند، یک مورد درمیان، یک مورد زیرکوه، یک مورد سرایان، دو مورد فردوس، دو مورد قاین و یک مورد مربوط به نهبندان بوده و مورد جدیدی در شهرستان‌های خوسف، بشرویه، سربیشه و طبس شناسایی نشده است.

دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا در خراسان‌جنوبی ادامه داد: در حال حاضر ۲۹ بیمار تنفسی در بیمارستان‌های سطح استان بستری بوده که از یان تعداد ۱۶ بیمار کرونا مثبت بستری بوده و سه نفر از بیماران کرونا مثبت در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های استان بستری بوده و متأسفانه حال عمومی دو نفر از آنها نامساعد گزارش شده است.

شریف‌زاده خاطرنشان کرد: خوشبختانه در ۲۴ ساعت گذشته مورد جدیدی از فوت ناشی از بیماری کرونا در استان وجود نداشته و مجموع فوتی‌های استان بر اثر این بیماری در عدد یک‌هزار و ۴۷۸ نفر ثابت باقی مانده است.

انتهای پیام/۶۹۰۲۷


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 1 =