صدور گذرنامه ویژه اربعین به صورت فوری در خراسان جنوبی

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، سرهنگ علی زنگویی، رئیس اداره گذرنامه و مهاجرت خراسان جنوبی امروز پنج شنبه ۱۷ شهریور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تمامی متقاضیان و زائران عتبات عالیاتی که  درخواست گذرنامه کرده و تاکنون به دست آنها نرسیده است برای دریافت گذرنامه ویژه اربعین با دردست داشتن مدارک هویتی به اداره مهاجرت و گذرنامه استان مراجعه کنند تا نسبت به صدور آنی گذرنامه ویژه اربعین اقدام شود.

رئیس اداره گذرنامه و مهاجرت خراسان جنوبی در خصوص افرادی که تاکنون درخواست گذرنامه نداده و متقاضی سفر به عتبات عالیات در ایام اربعین هستند، بیان کرد: این افراد به دفاتر پلیس ۱۰+ مراجعه  و نسبت به ثبت درخواست گذرنامه ویژه اربعین اقدام کنند و پس از ۲۴ ساعت جهت دریافت گذرنامه خود به اداره مهاجرت وگذرنامه استان مراجعه کنند.

زنگویی با اشاره به اینکه از ابتدای تیرماه تاکنون بیش از ۳۵ هزار گذرنامه صادر و تعداد ۴ هزار و ۴۰۰ گذرنامه تمدید اعتبار شده است، یادآور شد: در ۲۴ ساعت گذشته نیز تعداد ۵۵۰ گذرنامه ویژه اربعین به صورت آنی جهت زائران صادر و تحویل شده است.

وی از خدمات رسانی مضاعف اداره مهاجرت و گذرنامه فرماندهی انتظامی استان به منظور ارائه تسهیلات مطلوب به زوار اربعین حسینی (ع)، خبر داد و بیان کرد: کارکنان این اداره روز پنجشنبه و جمعه  این هفته از ساعت ۷ صبح الی ۹  شب آماده ارائه خدمات به مراجه کنندگان می باشند.

زنگویی از زائران درخواست کرد: به هیچ عنوان بدون گذرنامه و یا گذرنامه فاقد اعتبار و همچنین بدون گذرنامه ویژه اربعین به مرزها مراجعه نکنند تا مشکلی برایشان به وجود نیاید.

انتهای پیام/۳۶۳۵


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + 11 =