پیکر شهید دفاع‌مقدس در بیرجند تشییع شد

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، پیکر مطهر این شهید والامقام که سال ۶۲ در عملیات خیبر به شهادت رسیده، بعد از ۳۹ سال در عملیات تفحص شناسایی شده است.

 پیکر این شهید با حضور اقشار مختلف مردم، استاندار خراسان جنوبی، نماینده ولی فقیه در استان، فرمانده انتظامی استان، فرماندهان نظامی و انتظامی، خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران از میدان شهدای بیرجند تا قطعه یک گلزار شهدا تشییع شد.

تشییع‌کنندگان پیکر شهید در این مسیر با شعارهای” حسین حسین شعار ماست، شهادت افتخار ماست”، ” ایران پر از شهیده، فتنه جواب نمی ده”، ” مرگ بر آشوبگر ” و مرگ بر فتنه‌گر” حرکات هنجارشکنانه اخیر و توهین به مقدسات اسلامی را محکوم کردند.

 شعارهای ” آتش به اختیاریم از فتنه گر بیزاریم”، ” ای صهیونیزیم حیا کن کردستان را رها کن” و ” کُرد غیور ایران، دشمن جیره‌خواران” از دیگر شعارهای مردم شهیدپرور بیرجند در این مراسم در محکومیت اقدامات خرابکارانه اخیر و خلاف نظم و امنیت عمومی بود.

در این آیین حجت الاسلام و المسلمین سیدعلیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند بر پیکر مطهر این شهید نماز خواند و سپس در قطعه یکم شهدای بیرجند به خاک سپرده شد.

مراسم دیدار مادر شهید حسین یوسفی هریوند با فرزند شهیدش هفته گذشته در حسینیه غدیر بیرجند با حضور نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی برگزار شد و مادر شهید بعد از ۳۹ سال فرزند دلبندش را به آغوش کشید.

انتهای پیام/۳۶۳۵


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + یک =