عزاداران آل الله به پاخاستند/ جوشش یاران رسول الله زیر باران و آفتاب علیه اغتشاشگران

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از تهران، بعد از یک هفته اقدامات هنجارشکنانه عده‌ای از اغتشاش‌گر و اراذل اوباش و انجام اقداماتی نظیر آتش زدن پرچم ایران، هتک حرمت به ارزش‌های اسلامی، حمله به امام‌زادگان و اماکن مقدسه، آتش زدن مساجد و تخریب اموال عمومی؛ عزاداران بسیاری از شهرهای ایران با برگزاری عزای رسول اکرم (ص) به محکومیت آشوب‌های اخیر پرداختند.

مردم سمنان؛ همچنان در خط انقلاب

مردم استان سمنان امروز در راهپیمایی‌های خودجوشی در شهرهای گرمسار، سرخه و مهدی‌شهر، با قاطعیت اعلام کردند که همچنان در خط انقلاب استوارانه حضور دارند.
 

راهپیمایی‌های مردمی در محکومیت اقدامات هنجارشکنانه اخیر و آشوب‌هایی که معاندان نظام اسلامی و فرصت‌طلبان ترتیب دادند، در شهرهای گرمسار، سرخه و مهدی‌شهر برگزار شد.

مردم در این راهپیمایی‌ها با قاطعیت اعلام کردند که همچنان در خط انقلاب استوارانه حضور دارند و راهپیمایی‌های خودجوش خود را تا برچیده شدن بساط فتنه اخیر ادامه خواهند داد.

امروز همچنین پیکر مطهر یک بسیجی شهید در گرمسار روی دستان پرمهر مردم تشییع شد.

این مراسم با حضور حجت‌الاسلام‌ مرتضی مطیعی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه سمنان، استاندار سمنان و اقشار مختلف مردم شهرستان گرمسار برگزار شد.

مردم گرمسار همراه با تشییع پیکر پاک و مطهر بسیجی شهید «محمدحسین سروری‌راد»، تجمع باشکوهی را علیه دستگاه فتنه و اغتشاشات اخیر در بلوار شهید بهشتی شهر گرمسار ترتیب دادند.

پیکر شهید سروری‌راد که در اغتشاشات اخیر گرمسار به شهادت رسید با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان، استاندار سمنان و مردم گرمسار تشییع شد.

پیکر این شهید والامقام، پس از اقامه نماز توسط حجت‌الاسلام‌ مطیعی در گلزار شهدای این شهر به خاک سپرده شد.

راهپیمایی مردمی محکومیت اقدامات هنجارشکنانه اخیر همچنین پیش‌تر با حضور اقشار مختلف مردم و مسؤولان سمنان در مسیر منتهی به میدان کوثر این شهر برگزار شده بود.
 

اعتراض مردم اردبیل به اقدامات آشوبگران

امروز همزمان با سراسر کشور، مردم اردبیل نیز در تجمعی، اقدامات اخیر اغتشاشگران مبنی بر برهم زدن امنیت و آرامش کشور، توهین به ساحت پیامبر اسلام(ص) و قرآن و تخریب اموال عمومی را محکوم کردند.

 

امروز از کوچک و بزرگ، پیر و جوان همگی با در دست داشتن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران، به خیابان‌ها آمده بودند تا خشم و نفرت خود را از دشمنان این نظام با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و زنده باد ولایت فقیه ابراز کنند.

این اجتماع در تمام شهرستان‌های استان با حضور مردم و مسوولان برگزار شد.
 

اجتماع بزرگ امت رسول‌الله در خرم‌آباد برای محکومیت آشوب و هنجار شکنی

اجتماع بزرگ امت رسول الله در خرم‌آباد عصر امروز از ساعت ۱۶ در چهار راه بیمارستان شهدای عشایر آغاز شد.
 

این تجمع که با دعوت هیأت مذهبی خرم‌آباد شکل گرفت با حضور گسترده مردم از اقشار مختلف از زن و مرد و پیر و جوان شکل گرفت.

شرکت کنندگان در این تجمع حوالی ساعت ۱۶ و ۱۵ دقیقه به سمت میدان ۲۲ بهمن حرکت کردند.

خیل جمعیت در این اجتماع به چند ده هزار نفر رسید و بخش اعظمی از خیابان انقلاب مملو از جمعیت بود.

پس از دقایقی از راهپیمایی که با سر دادن شعارهایی نظیر مرگ‌بر فتنه‌گر، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ‌بر منافق، مرگ‌بر ضد ولایت فقیه، ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده، و سایر موارد همراه بود، شرکت کنندگان در میدان ۲۲ بهمن تجمع کردند.

علاوه بر مردم اکثر مسوولان استانی نیز در این مراسم حضور داشتند.

در این مراسم حاج علی جهان‌آرا، کربلایی رضا موسیوند و و حاج حسین سهرابی به مداحی پرداخته و مردم سینه زنی کردند.

در ادامه حجت‌الاسلام سیدنواب موسوی از مدرسین حوزه علمیه قم به ایراد سخنرانی پرداخت.

در پایان نیز بیانیه پایانی راهپیمایی خوانده شد که از نکات مهم آن می توان به حمایت از ارجاعی قانون، حمایت از پلیس، تاکید بر ایجاد زیرساخت‌ شبکه ملی ارتباطات و ساماندهی فضای مجازی اشاره کرد.

 

 

حضور پرشور مردم در اجتماع امت رسول الله (ص) زنجان

اجتماع بزرگ «امت رسول الله (ص)» زنجانی‌ها در اعتراض به اقدامات اخیر اغتشاشگران با حضور هیئات مذهبی، مجامع قرآنی و اقشار مختلف مردم از حسینیه اعظم آغاز شد.
 

مردم زنجان که از ساعت‌ها قبل برای برگزاری این مراسم در مقابل مسجد حسینیه اعظم این شهر اجتماع کرده بودند، با طی مسیر تا میدان انقلاب این شهر به اقدامات اخیر اغتشاشگران و هتک حرمت به قرآن کریم و پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران و مقدسات ملی و دینی اعتراض کردند.

اجتماع عظیم مردمی امت رسول‌ الله(ص) زنجانی‌ها به همراه مراسم و دسته عزاداری از حسینیه اعظم و با طی مسیر خیابان فردوسی و خیابان امام به سمت میدان انقلاب و آستان مقدس امامزاده سید ابراهیم این شهر برگزار شد.

در اجتماع بزرگ «امت رسول الله (ص)» زنجانی‌ها در اعتراض به اقدامات اخیر اغتشاشگران، مردم با شعارهای مرگ بر منافق، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل و مرگ بر فتنه‌گر و با شعارهای «ما ملت ایرانیم کنار هم می مانیم» و «چادر مادر ما ضامن غیرت ما» خواستار برخورد با اغتشاشگران شدند.

همچنین مردم همیشه در صحنه زنجان با حمل بنر و دست نوشته‌هایی با مضامین «نیروی انتظامی تشکر، تشکر»، «نیروی انتظامی حافظ امنیت است»، «بسیجی تشکر تشکر، پرچم عشق ماست این خط قرمزماست»، «هانسی گروهی بله مولایی وار، شیعه‌لاین حضرت عباسی‌وار از تلاش نیروهای انتظامی و امنیتی برای برقراری امنیت قدردانی کردند.
 

خروش مردم ارومیه علیه آشوبگری‌ها+ بدرقه پیکر شهید امنیت

همزمان با سراسر کشور مردم ولایی و شهید پرور ارومیه در ایام حزن آل الله بر علیه هنجارشکنان و توهین کنندگان به مقدسات و نوامیس مردم راهپیمایی کردند.
 

همچنین در این مراسم ملت دیار باکری با دلی محزون از یاد رسول الله(ص) و امام حسن(ع) پیکر شهید عباس فاطمیه را که در اغتشاشات ارومیه به دست آشوبگران به شهادت رسیده بود را تشییع کردند.

شهید سید عباس فاطمیه اهل روستای باشلان بوشلو در نوشین شهر ارومیه و به شغل کشاورزی مشغول بود.

وی عضو گردان بیت المقدس حوزه ۲۴ نوشین شهر  از بسیجیان پایگاه مقاومت حوزه مقاومت نوشین شهر بود.
 

راهپیمایی مردم خراسان‌جنوبی در محکومیت اغتشاشگران+ تشییع شهید حسین یوسفی هریوند

مردم خراسان‌جنوبی در اعتراض و محکومیت حرکات هنجارشکنانه اغتشاشگران و هتک حرمت به قرآن و مقدسات اسلامی، امروز در در سراسر استان راهپیمایی کردند.
 

در همین رابطه همزمان با ۲۸ صفر، مراسم عزاداری، تشییع پیکر شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس شهید «حسین یوسفی هریوند» و سوگواری سالروز رحلت پیامبر مکرم اسلام(ص) و شهادت حضرت امام حسن مجتبی(ع) در بیرجند مرکز استان خراسان‌جنوبی برگزار شد.

این شهید والامقام در سال ۶۲ و در عملیات خیبر به شهادت رسید و بعد از ۳۹ سال پیکر پاک او شناسایی شد.

در مراسم تشییع پیکر پاک این شهید بزرگوار استاندار خراسان جنوبی، مسئولان نظامی و انتظامی، خانواده شهدا و عموم مردم بیرجند حضور داشتند و آیت الله عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بر پیکر پاک این شهید نماز اقامه کردند؛ مراسم تشییع تا قطعه یک گلزار شهدای بیرجند ادامه داشت و در پایان مراسم پیکر شهید «حسین یوسفی هریوند» در قطعه یک مزار شهدای بیرجند به خاک سپرده شد.

در این مراسم مردم شهیدپرور و انقلابی خراسان جنوبی با سر دادن شعارهایی در حمایت از نیروی انتظامی و مخالف با اغتشاشات و بی نظمی‌های اخیر حمایت خود را از نظام اسلامی نشان دادند.
 

راهپیمایی مردم اصفهان علیه اقدامات آشوب‌گرانه

مردم اصفهان از ساعت ۸ صبح امروز با حضور در قافله عزای نبی مکرم اسلام(ص) و امام حسن مجتبی(ع)، از میدان بزرگمهر تا گلستان شهدای اصفهان به سوگواری پرداختند.

 

در این مراسم که با حضور پرشور جوانان و نوجوانان برگزار شد، مردم ضمن عزاداری، نسبت به اغتشاشات و آشوب‌های اخیر ایجاد شده واکنش نشان داده و با سردادن شعارهایی، نفرت و انزجار خود را از این اقدامات آشوب گرانه اعلام کرده و خواستار برخورد قاطع نیروی انتظامی و قوه قضائیه با آنان شدند.

 

مردم با سردادن شعارهایی نظیر «حسین حسین شعار ما است شهادت افتخار ما است» و «ای اهل حرم وقت دفاع از حرم ما است، پر از خون علم ما است» بر تداوم راه دفاع از میهن و آرمان‌های شهدا تاکید کردند.

گفتی است در این مراسم پیکر مطهر سه تن از شهدا تشییع شد.

 

مردم اصفهان با سر دادن «نیروی انتظامی تشکر تشکر» در این راهپیمایی ضمن اعلام انزجار از فتنه گران از نیروهای انتظامی در مقابله با اغشاش‌گران حمایت کردند.

در پایان این مراسم در بیانیه‌ای ضمن اعلام حمایت از اقدامات دولت بویژه مواضع اخیر رئیس جمهور در سازمان ملل متحد هرگونه توطئه افکنی، فتنه انگیزی، آشوب طلبی و اغتشاش را محکوم و خواستار مقابله قاطع و برخورد با فتنه گران شدند.

شهدای امنیت روی دوش عزاداران شیرازی تشییع شدند

مراسم راهپیمایی اعلام انزجار از اغتشاشگران و آشوب‌گران اخیر در شیراز، در کنار تشییع دو شهید دفاع مقدس و شهید مدافع امنیت، با حضور پرشور مردم ولایت‌مدار شیراز آغاز شد.

 مردم در این راهپیمایی، ضمن سر دادن شعارهایی با مضامین دفاع از ولایت و آرمان‌های مقاومت همچنین برائت از حرمت‌شکنان، مسیر چهار راه پیروزی به سمت حرم مطهر شاهچراغ را طی می‌کنند.

پیکر مطهر شهیدان رسولی و عبادی از شهدای دفاع مقدس و شهید اولادی که در اغتشاشات اخیر به شهادت رسید، پس از آن در گلزار شهدای شیراز خاکسپاری می‌گردد.

 

این مراسم همزمان با هفته گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یادآور تجدید میثاق مردم با آرمان های ولایت و ارزش‌های دفاع مقدس است.

مردم رشت پای کار انقلاب زیر باران

 پیش از ظهر امروز اجتماع امت رسول الله در پی‌هتک حرمت و جسارت به محضر قرآن و اهل بیت(ع) و ساحت مقدس امام‌ زادگان، مساجد و آسیب رسیدن به اموال مردم  توسط اغتشاشگران با حضور آحاد مختلف مردم برگزار شد.

 

 

در این تجمع مردم ولایتمدار رشت مسیر پل عراق به سمت میدان فرهنگ و سپس مصلی بزرگ رشت را طی کرده و با حضور پرشور خود و همچنین با سر دادن شعارهایی همچون «مرگ بر فتنه‌گر، مرگ بر منافق»، «تا آخرین نفس پای انقلاب می‌مانیم» و «هتاکان به مقدسات را مجازات کنید» «مرگ بر فتنه‌گر» و «ما ملت امام حسینیم» ضمن حمایت از انقلاب اسلامی انزجار خود را از استکبار و اغتشاشگران نشان داده و خط خود را از آشوب‌گران جدا دانستند.

حماسه‌سازی هیئت‌های مذهبی قم در محکومیت اغتشاشگران

هزاران نفر از مردم قم مسیر حرم حضرت معصومه(س) تا دفتر مقام معظم رهبری را عزاداری کرده و در محکومیت اهانت به قرآن و مقدسات علیه اغتشاشگران و فتنه انگیزان شعار داده و انزجار خود را از آنان اعلام کرده‌اند.

 

هیئت‌های مذهبی در تجمع امروز با عنوان امت رسول الله خود را نسبت به ایادی استکبار جهانی و سربازان داخلی آنها اعلام و هتک حرمت نسبت به مقدسات را محکوم کردند.

 

 

جوشش یاران رسول الله علیه اغتشاشگران در بندرعباس

 دسته‌های عزاداری بندرعباس امروز در سالروز رحلت رسول خاتم و در جوششی پرشور علیه اغتشاشگرانی که در روزهای اخیر دست به آتش افروزی‌ها و توهین و هتاکی به مقدسات نموده بودند، خروشیدند و حماسه‌ای دیگر خلق کردند.

 

مردم بندرعباس چه شیعه و چه سنی در روزهای اخیر با ابراز انزجار از اقدامات ساختارشکنانه عده‌ای، بر ضرورت حفظ انسجام و اتحاد عمومی در جامعه برای مقابله با دسیسه‌های دشمن تاکید کردند.

عزاداران رسول مکرم اسلام مسیر پارک دباغیان تا مسجد جامع را با شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل، مرگ بر فتنه‌گر، فتنه‌گر بی‌حیا دشمن مسلمین است و نیروی انتظامی حمایتت می‌کنیم، طی کردند.

اجتماع عظیم مردم یزد در محکومیت فتنه‌های اخیر کشور

مردم یزد همزمان با دیگر استان های کشور در سالروز شهادت رسول گرامی اسلام و امام حسن مجتبی (ع) با راه اندازی دسته عزا اغتشاشات و فتنه های اخیر را محکوم کردند.

 

 

خروش عزاداران کهگیلویه و بویراحمدی علیه اغتشاش‌گران

عزداران یاسوجی در روز ۲۸ صفر سالروز رحلت پیامبر اکرم و امام حسن مجتبی(ع) در حالی که بر سر و سینه می‌زدند در ادامه با مشت‌های گره کرده خود علیه فتنه‌گران شعار دادند و حمایت قاطع خود را از پلیس و نیروی انتظامی در برابر فتنه‌گران را اعلام کردند.

 

 

مردم دیار علویان پای کار انقلاب
 

اجتماع هیأت‌های مذهبی شهرستان ساری در محکومیت اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم،مساجد و پرچم مقدس جمهوری اسلامی همزمان با سالروز رحلت نبی مکرم اسلام (ص)و شهادت امام حسن مجتبی (ع) در میدان امام حسین(ع) ساری برگزار شد.

 

این مراسم با سخنرانی نماینده ولی فقیه و مداحی همراه شد و در نهایت با قرائت بیانه در زیر بارش رحمت الهی ادامه یافت.

اوج برگزاری مراسم همراه با بارش شدید باران بود که خللی در برنامه ایجاد نکرد.

 

 

این مراسم با مداحی همراه شد که مداح مراسم در خلال برگزاری برنامه اش اشاره به اغتشاشات اخیر در کشور داشته و خواستار برخورد با ناامن کنندگان کشور شد و این اظهارات مداح مورد حمایت مردم حاضر در میدان امام حسین(ع) قرار گرفته است.

درخواست عفو و بخشش با افراد فریب خورده و برخورد جدی با کسانی که سابقه چندین دوره‌ای در ایجاد اغتشاشات داشتند از دیگر مواردی بود که با حکایت مردم مواجه شده است.

پایان بخش این مراسم قرائت بیانه بود که در آن بر برخورد جدی با عاملان اغتشاش در کشور بوده است.

اجتماع بزرگ عزاداران قزوینی علیه اغتشاشگران

همزمان با ۲۸ صفر سالروز رحلت پیامبر اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع)، هیئات مذهبی و عزاداران قزوینی علاوه بر برگزاری مراسم عزاداری، اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم، مساجد، پرچم عزای سید الشهدا(ع)، پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران و حرکات هنجارشکن اخیر را با برپایی راهپیمایی محکوم کردند.

در این مراسم که از میدان میرعماد تا میدان شهدا برگزار شد، اقشار مختلف به ویژه جوانان و نوجوانان حضور پرشوری داشتند.

 

عزاداران با سر دادن شعارهایی چون مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر منافق، مرگ بر فتنه گر و… انزجار خود از اقدامات آشوب گرانه اخیر را اعلام کرده و خواستار برخورد قاطع نیروی انتظامی و قوه قضائیه با آنان شدند.

 

 

در پایان این راهپیمایی بیانیه مردم قزوین در محکومیت اغتشاشات و هتک حرمت به مقدسات در روزهای اخیر، قرائت شد.

مردم بیرجند یک صدا به میدان آمدند/ براندازی نظام هدف اصلی فتنه دشمنان است

مردم بیرجند نیز امروز هم صدا با نقاط دیگر در مراسم تشییع یکی از شهدای دفاع مقدس به محکومیت اقدامات اخیر هنجار شکنانه اخیر پرداختند.

حجت الاسلام امین رضا کمالی صبح امروز (۳ مهر) در مراسم تشییع پیکر پاک و مطهر شهید «حسین یوسفی هریوند» در بیرجند اظهار داشت: همه ما روزی در این دنیا می میریم اما دو نوع مرگ داریم یکی مرگ طبیعی که برای هیچ کس افتخار نمی آفریند اما یک نوع مرگ با چهره خونی به دیدن خداوند می روند که در آن بشارت و شهادت و مقام «عندربهم یرزقون» است.

نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی ادامه داد: این نوع مرگ نه تنها تمام نمی شود بلکه مکتب درست کرده و راه باز می کند به تعبیر مقام معظم رهبری، مکتب حاج قاسم یک راه است، شهید حسین یوسفی برای کسانی که اراده کردند در این مسیر حرکت کنند بشارت می دهد که «فَرِحینَ بِما آتاهُمُ اللَّهُ مِن فَضلِهِ وَیَستَبشِرونَ بِالَّذینَ لَم یَلحَقوا بِهِم؛ آنها بخاطر نعمتهای فراوانی که خداوند از فضل خود به ایشان بخشیده است، خوشحالند؛ و بخاطر کسانی که هنوز به آنها ملحق نشده‌اند [مجاهدان و شهیدان آینده]، خوشوقتند».

وی با بیان اینکه باید راه شهدا را به خوبی ادامه دهیم، افزود: این راه و جاودانه بودن برای کسانی است که در این دنیای وانفسا با خداوند معامله کردند همنگونه که خدا می فرماید:«تُؤْمِنُونَ بِاللَّهِ وَرَسُولِهِ وَتُجَاهِدُونَ فِی سَبِیلِ اللَّهِ بِأَمْوَالِکُمْ وَأَنْفُسِکُمْ ۚ ذَٰلِکُمْ خَیْرٌ لَکُمْ إِنْ کُنْتُمْ تَعْلَمُونَ؛ به خدا و رسول او ایمان آرید و به مال و جان در راه خدا جهاد کنید، که این کار (از هر تجارت) اگر دانا باشید برای شما بهتر است».

حجت الاسلام کمالی با اشاره به سخنی از رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه ما چه زمانی میتوانیم اهمّیّت و عظمت رزمندگان را درست تشخیص بدهیم؟ آن وقتی که عظمت کار معلوم بشود، عظمت عرصه و میدان را بتوانیم تشخیص بدهیم، گفت: رزمندگان کاری کردند کارستان و مصداق بارز آیه قرآن هستند که در راه خدا جهاد کردند.

نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی به تاریخ قبل از انقلاب اسلامی و  گریزی زد و تصریح کرد: در طول ۲۰۰ سال قبل هر زمانی که متجاوزان به این کشور حمله می کردند برای امتیاز دهی به بیگانگان بخشی از این خاک را تقدیم آنان می کردند که نمونه آن جدایی بحرین از ایران در دوران پهلوی است.

وی تأکید کرد: رحمت خدا بر رزمندگان و شهدا و امت اسلامی که هشت سال با دست خالی در جنگی نابرابر مقابل تجاوز صدام و کشورهای که او را حمایت می کردند، مقاومت و ایستادگی کردند و یک وجب از خاک میهمن اسلامی را در دوران دفاع مقدس به دست دشمن ندادند.

حجت الاسلام کمالی با بیان حمایت‌های مالی غربی و عربی از رژیم بعث در جنگ تحمیلی پرداخت و افزود: با رشادت های رزمندگان و شهدای والامقام، دشمن در نبرد نظامی شکست خورد اما میدان را عوض کردند و جنگ نرم را علیه ما به راه انداختند؛ از الزمات مکتب شهدا و حاج قاسم این است که مکتب دشمن را بشناسیم تا شکست نخوریم.

نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه امروز دشمن تمام قد به میدان آمده است اما جنگ او برای مباحث هسته ای و مادی نیست بلکه جنگ بر سر دین، قرآن و اسلام و ارزش‌هاست، گفت: دشمن به سراغ فتنه های داخلی امد در سال ۸۸ با رمز تقلب در انتخابات، در سال ۹۶ با رمز ارز ، در سال ۹۸ با رمز بنزین و در سال ۱۴۰۱با رمز گشت ارشاد و خونخواهی مرحومه مهسا امینی واد میدان شدند اما باید به این فتنه گران گفت که این سناریوهای نخ نما و دست پلید شما برای امت ولایتمدار برملا شده است.

وی با ابراز تأسف از مرگ خانم امینی، ادامه داد: اما هنوز جریان و ابعاد مرگ این مرحومه مشخص نشده است فتنه راه انداختند و به پلیس، مسجد و قرآن ها حمله کردند؛ این ابوسفیان ها و یزیدیان زمان بدانند دست آنان رو شده است.

حجت الاسلام کمالی همچنین با خطاب کوبنده ای به معاندان، ضدانقلاب، تجزیه طلب ها و جریانات فمنیستی تأکید کرد: به چالش کشیدن نظام و فتنه های شما با هدف براندازی نظام اسلامی است ما مردم با پشتیبانی از مقام ولایت تا آخرین قطر خون خود از ولایت و ارزش ها دفاع می کنیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان خویشتنداری مردم در مقابل دشمن ضد انقلاب و فتنه گران، افزود: اگر اشارتی از سوی نائب امام زمان(عج) باشد پایگاه های شما در منطقه و معشوق شما اسرائیل در منطقه را با خاک یکسان می کنیم.

 وی با محکومیت فتنه و اغتشاشات اخیر ضمن تأکید بر اهمیت جهاد تبیین و روشنگری در جامعه، بیان کرد: دشمن می خواهد عفت فاطمی و زینبی را از ما بگیرند و باید هوشیارانه در صحنه باشیم و از کسانی که گول خوردند و تحت تاثیر فضای مجازی قرار قرار گرفتند، می خواهیم که به دامن مردم و این سیل خروشان امت انقلابی برگردند.

برگزاری اجتماع بزرگ امت رسول الله (ص) با حضور اقشار مختلف مردم در زاهدان

مردم شهرستان زاهدان همزمان با سراسر کشور، صبح یکشنبه ۳ مهر ۱۴۰۱ با حضور پرشور در دسته عزاداری رحلت رسول اکرم(ص)، اغتشاشات اخیر استکبار جهانی را محکوم و با سردادن شعارهای حمایتی از فراجا حمایت خود را از نیروی انتظامی اعلام کردند.

مردم زاهدان با سردادن شعارهای مرگ بر فتنه گر ، مرگ بر منافق ، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل ، اقدامات اغتشاشگران در جهت ایجاد ناامنی و فتنه انگیزی در کشور را محکوم کردند.

گلباران پلیس توسط دهه هشتادی‌های اراکی

همزمان با سالروز ارتحال ملکوتی پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم و سالروز شهادت امام حسن مجتبی علیه السلام راهپیمایی و عزاداری هیئات مذهبی سراسر استان مرکزی در محکومیت هتک حرمت مقدسات و اقدامات هنجارشکنانه اغتشاشگران در شهرهای مختلف استان برگزار شد.

 

این مراسم با حضور اقشار مختلف مردم با بصیرت برگزار و طی آن عزاداران ضمن سوگواری و عزاداری رحلت پیامبر اکرم(ص) ایجاد ناآرامی و اغتشاش در شهرهای مختلف کشور را محکوم کردند.

در حاشیه این راهپیمایی نوجوانان و جوانان ساوجی با اهدای گل از زحمات پلیس و سپاه و بسیج  در برقراری امنیت وبرخورد با اغتشاشگران قدردانی کردند.

اجتماع بزرگ گرگانی‌ها برای محکوم کردن فتنه‌گران و اغتشاشات اخیر

 اجتماع عظیم مردمی امت رسول‌ الله «ص» به همراه مراسم عزاداری و دسته روی از حسینیه عاشقان ثارالله به سمت آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) شهرستان گرگان برگزار شد.

یک گلستان امروز برای محکوم کردن هتاکان به مقدسات و پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در روز رحلت پیامبر اکرم(ص) خشم و انزجار خود را از فتنه گران و آشوب گران فریاد زدند و از قوه قضاییه خواستار برخورد قاطع با کسانی که امنیت و آرامش مردم به مخاطره انداختند شدند.

 

 

«بسیجی لر جان وِیر ـ ولایته قان ویر»/ فریاد انتقام تبریزی‌ها

در سالروز رحلت پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) اجتماع بزرگ امت رسول الله (ص) در تبریز  برگزار شد.

در این این مراسم مذهبی با حضور جامعه هیئات حسینی ، جامعه قرآنی ، مردم ولایت مدار و حسینی تبریز از مقابل مسجد کبود به طرف مصلی اعظم حضرت امام خمینی (ره) به صورت دسته های عزاداری حرکت کردند.

عزاداران تبریزی همچنین  اغتشاشات اخیر آشوبگران و توهین به مقدسات اسلامی را محکوم را کردند. 

 امت رسول الله(ص) در تبریز همچنین در طول مسیر «مرگ بر آشوبگر، منافق مسلح اعدام باید گردد»، «بیزاؤلماغا حاضیروخ، خامنه‌ای سربازیوخ» (ما برای مُردن حاضریم، سرباز خامنه‌ایم) اقدام آشوبگران در تخریب و آسیب به اموال عمومی را محکوم کردند و خواستار برخورد با آشوبگران و فتنه گران شدند.

 

 

مردم تبریز همچنین بنر و دست نوشته‌های با مضامین ” نیروی انتظامی تشکر، تشکر”، ” نیروی انتظامی حافظ امنیت است”، بسیجی تشکر تشکر، پرچم عشق ماست این خط قرمزماست، «بسیجی لر جان وِیر ـ ولایته قان ویر» (بسیجی ها جان خودش را فدای انقلاب و رهبر می کنند)… از تلاش نیروهای انتظامی و امنیتی برای برقراری امنیت قدردانی کردند و آمادگی خود را برای پاسداری از اسلام و انقلاب اسلامی و امنیت جامعه اعلام کردند.

همچنین روز گذشته نیز مردم خداجوی شهرهای مشهد، اهواز،کرمان، کرمانشاه و بجنورد با برگزاری راهپیمایی به اعلام انزجار از رفتارهای هنجارشکنانه اخیر پرداخته بودند.

 

پایان پیام/ی


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + چهارده =