امام جمعه اهل سنت شهرستان درمیان: اغتشاش کار دشمن است/ با مخلان امنیت عمومی برخورد شود

مولوی سید احمد عبدالهی امام جمعه اهل سنت شهرستان درمیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از بیرجند، اظهار کرد: امنیت یک مسئله ضروری برای هر جامعه‌ای است؛ مردم برای زندگی در جامعه نیازمند آرامش هستند.

وی افزود: امنیت باید در جامعه برقرار باشد تا مردم به زندگی دینی و دنیوی خود برسند.

 امام جمعه اهل سنت شهرستان درمیان عنوان کرد: اگر مردم نسبت به مسئله‌ای اعتراض و انتقادی دارند مسؤولان باید پاسخگو باشند چرا که که اعتراض و انتقاد به جا حق مردم است.

عبدالهی تصریح کرد: اقدامات کسانی که از این موقعیت‌ها سوءاستفاده کرده و بانک، مسجد و اماکن تجاری را به آتش کشیده و به آنها خسارت وارد می‌کنند به هیچ عنوان پذیرفته نبوده و به شدت محکوم است.

وی گفت: باید با افرادی که در امنیت عمومی خلل ایجاد می‌کنند برخورد شود.

امام جمعه اهل سنت شهرستان درمیان بیان کرد: نتیجه ایجاد اغتشاش و هرج و مرج در جامعه و از شرایط سوء استفاده کردن به نفع مردم کشور نبوده و به شدت محکوم است چراکه این مسائل از نظر عقلی نیز پذیرفته نیست.

عبدالهی ابراز کرد: ایجاد اغتشاش و خسارت وارد کردن به کشور به نفع دشمن است.

وی خاطرنشان کرد: اگر اعتراضی قانونی و انتقادی سازنده باشد قطعا پاسخگویی می‌شود.

 امام جمعه اهل سنت شهرستان درمیان همچنین در خصوص حادثه تروریستی زاهدان بیان کرد: این حادثه نشانه درماندگی استکبارجهانی در مقابل قدرت جمهوری اسلامی ایران است، چرا که به شهادت رساندن سپاهیان و بسیجیان عزیز و به شهادت رساندن نمازگزاران؛ نشان دهنده اوج وقاحت و بی شرمی دشمن است.

انتهای پیام/۳۶۳۵/س


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + یک =