کارشناس سیاسی: پلیس در اغتشاشات اخیر مظلوم واقع شد

«مهدی مزگی نژاد»، کارشناس سیاسی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند، اظهار داشت: اتفاقات چند هفته اخیر چیز جدیدی نبود و دشمنانی که در عرصه‌های مختلف دینی به نتیجه نرسیدند، اکنون به دنبال برهم زدن امنیت داخلی هستند.

وی با بیان اینکه ارزیابی دشمن این است که با برهم زدن عرصه داخلی به نتیجه خواهند رسید، تصریح کرد: این تحرکات در گذشته هم بوده از سال ۶۸ که دفاع مقدس تمام شده تاکنون که ما حضور داریم، وجود داشته است.

این کارشناس سیاسی با اشاره به مسائلی که در خوزستان و سیستان انجام گرفته، یادآور شد: در سال ۸۸ نیز به دنبال ضربه زدن به نظام بودند.

مزگی‌نژاد با بیان اینکه دشمن با توجه به تحلیلی که داشته می‌خواهد با تحریم و شرایطی که ایجاد می‌کند، جلوی پیشرفت انقلاب را بگیرد، ادامه داد: آن‌ها علاوه بر اینکه به نتیجه نرسیدند، آبرو خود را نیز در منطقه از دست دادند.

وی با اشاره به بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها افزود: با توجه به بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها می‌خواستند فضا را ناامن کنند و مرگ خانم امینی بهانه‌ای بود که به دست آوردند.

کارشناس سیاسی با بیان اینکه نیروهایی که وظیفه حفظ امنیت را دارند وارد میدان شدند و با حداقل درگیری توانستند این اوضاع را مهار کنند، اضافه کرد: شایعه پراکنی که در فضای مجازی انجام می‌دهند نشان می‌دهد دست از شرارت‌های خود برنداشتند.

مزگی‌نژاد با بیان اینکه فضای مجازی جوان‌های ما را فریب داد، گفت: تبلیغات در فضای مجازی سبب هیجان در بین جوانان بین ۱۸ تا ۲۵ سال شد و آن‌ها را وارد صحنه کرد.

وی با بیان اینکه گروه نخست کسانی بودند که دشمن را نمی‌شناسند، تصریح کرد: طیف دوم کسانی بودند که هم انقلاب اسلامی را می‌شناسند و هم دشمن را می‌شناسند ولی روحیه مبارزه ندارند.

این کارشناس سیاسی با بیان اینکه گروه سوم معاند هستند، یادآور شد: بخشی سلطنت‌طلب هستند، بخشی در کارهای منافقین هستند و بخشی هم اعضای خانواده معدومین هستند که کینه انقلاب را دارند.

مزگی‌نژاد با بیان اینکه اگر بتوانند امنیت را بهم زنند شاید به آرزوهای خود برسند، ادامه داد: صحنه دلخراشی اتفاق افتاد و برخی با هر شرایطی که داشتند وارد صحنه شدند و در برخی موارد آب به آسیاب دشمن ریختند.

وی افزود: پل نیروهای امنیتی مظلوم واقع شدند و قصد تعدی نداشتند و تهمت ناسزا علیه آن‌ها مطرح کردند و برخی را هم زدند.

کارشناس سیاسی با بیان اینکه هنرمندان و فوتبالیست‌ها طرفداران زیادی دارند، اضافه کرد: خدمات شایسته از انقلاب دریافت کردند و برای خودشان کسی شدند و در سایه امنیت انقلاب اسلامی و کمک مسؤولان بزرگ شدند و طرفدارانی دارند.

مزگی‌نژاد با بیان اینکه برخی از آن‌ها تحت تأثیر قرار گرفتند، تصریح کرد: در سال ۸۸ هم خواص دچار اشتباه شدند و برخی از آن‌ها وارد میدان شدند و حرف‌هایی زدند که شایسته خودشان بود.

وی با بیان اینکه تعدادی از هنرمندان نیز پای ارزش‌های انقلاب ماندند و تعداد اندکی آبروی قشری را می‌برند، یادآور شد: خرابکاری می‌کنند و در نهایت مسیری طی می‌کنند، محبوبیت داخل جامعه را از آن‌ها می‌گیرد.

این کارشناس سیاسی با بیان اینکه مردم نیاز به توصیه ندارند و فرمان رهبری را گوش کردند و صف خود را از اغتشاشگران جدا کردند، خاطرنشان کرد: مردم اگر مطالبه دارند، باید از راه قانونی وارد شوند و هزینه برای انقلاب درست نکنند و ما نباید به دست خود زمینه را برای ورود معاندین باز کنیم.

انتهای پیام/۶۹۰۷۱


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 1 =