لیگ برتر هندبال| گذر زعال سنگ از سد رعدپدافند

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، تنها نماینده خراسان‌جنوبی در مسابقات سی و پنجمین دوره لیگ برتر هندبال باشگاههای مردان ایران خوش درخشید.

در دومین هفته رقابت‌های این ماراتن ملی تیم رعد پدافند میهمان خراسان‌جنوبی بود و در سالن پنجم‌ آذر شهر طبس و به مصاف هندبالیست‌های شایسته زغال سنگ طبس رفت.

در این بازی پرهیجان‌ و سرنوشت‌ساز برای نماینده خراسان جنوبی در سی و پنجمین دوره رقابت‌های لیگ برتر هندبال باشگاه‌های مردان کشور تیم زغال سنگ طبس با اقتدار بر حریف غلبه کرد و با نتیجه ۳۰ بر ۲۳ تیم رعد پدافند را بدرقه کرد.

در نخستین هفته از این رویداد ورزش ملی تیم هندبال زغال سنگ طبس میهمان اصفهانی‌ها بود و در مقابل تیم پرآوازه‌ فولاد سپاهان با نتیجه ۲۶ بر ۲۱ بازی را به حریف واگذار کرد. 

در سی‌و پنجمین دوره لیگ برتر هندبال باشگاههای مردان ایران تیم های هندبال باشگاههای زغال سنگ طبس خراسان‌جنوبی، فولاد نوین سپاهان اصفهان، پیکان خراسان، زاگرس اسلام آباد غرب، صنعت مس کرمان، نخلستان دشتستان، رعد پدافند، پرواز هوانیروز اصفهان، نفت و گاز گچساران، نیروی زمینی شهید شاملی کازرون و گیتی پسند اصفهان به رقابت می‌پردازند.

انتهای پیام/۶۹۰۱۴


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × پنج =