امام جمعه بیرجند: نیروهای مسلح خار چشم دشمنان هستند

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند روز سه‌شنبه در دیدار سردار سرتیپ احمدعلی گودرزی فرمانده مرزبانی فراجا اظهار کرد: افرادی که از ۴۲ سال قبل خواب‌های آشفته می‌بینند باز هم تکرار مکررات است و معلوم نیست دنبال چه هستند.

وی با اشاره به جایگاه مرزبانان گفت: مرز تنها مختص به آب و خاک نیست بلکه شامل مکتب، دین، فرهنگ و ناموس نیز می‌شود لذا از این لحاظ جایگاه مرزداری مقدس است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: هر شخصی در هر موقعیت که مدیریت دولتی، دانشگاه، آموزش و پرورش، خانه‌داری، کارگری و کشاورزی مشغول خدمت است، اول نیاز به امنیت دارد لذا مرزداران با برقراری امنیت در ثواب همه این امور شریک هستند.

عبادی با تاکید بر اینکه امنیت همواره حرف اول را در انجام هر کاری می‌زند، افزود: در کشورهای دیگر دیده شده که مردم دچار آوارگی، شکنجه یا ناپدید می‌شوند و هیچ کسی هم پاسخگو نیست.

وی یادآور شد: مرزداران در لحظه به لحظه اوقات خود باید احساس قرب به خدا داشته باشند زیرا این کار آنها بالاترین عبادت است.

امام جمعه بیرجند افزود: افراد وارسته‌ای که اقامه نماز یا خیر می‌کنند هم در سایه امنیت هستند که ارزش کار متولیان امنیت را می‌رساند.

عبادی خاطرنشان کرد: بهترین تعبیر از اغتشاشات اخیر همین کف روی آب است لذا با توکل بر خدا پشتیبان این نظام صاحب اصلی آن است ولی چون به معنای واقعی قدردان نعمت‌ها نیستیم گاهی این اتفاقات رخ می‌دهد و تلنگر خوبی است.

وی ابراز کرد: بنا به گفته بزرگان اگر به حضرت مهدی(عج) ایمان داریم انواع و اقسام فتنه‌ها نباید ما را تحت تاثیر قرار دهد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: بر همین اساس کسی که بر کشتی نوح سوار است نباید از طوفان هراسی داشته باشد.

عبادیی با قدردانی از تلاش‌های فرماندهی مرزبانی استان ادامه داد: جابه‌جایی مدیران همیشه به معنای تازه کردن نفس است اما فرماندهان نظامی و انتظامی در هر جایی خدمت کنند، سرباز امام زمان (عج) هستند.

فرمانده مرزبانی فراجا امروز ضمن دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بیرجند، سردار حسین دهکی را به عنوان فرمانده مرزبانی خراسان جنوبی معرفی کرد و از سردار علی‌اصغر مسروری فرمانده سابق مرزبانی این استان تقدیر شد.

انتهای پیام/۳۶۳۵/س


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 1 =