معرفی برگزیدگان مسابقات قهرمانی دارت «لیگ ستارگان کویر» خراسان جنوبی

علیرضا علیزاده، رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی خراسان جنوبی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: در راستای شناسایی استعدادهای بالقوه ورزشی و گرامیداشت هفته تربیت بدنی مرحله اول مسابقات قهرمانی دارت «لیگ ستارگان کویر» در دو بخش بانوات و آقایان برگزار شد.

وی افزود: در بخش بانوان این دوره از مسابقات تعداد ۱۶ دارتر برتر استان به میزبانی بیرجند در سالن دارت دکتر گنجی سیبل رقابت‌ها را نشانه‌روی کردند.

رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی خراسان جنوبی تصریح کرد: زهرا رجبی از طبس با ۱۳ امتیاز در جایگاه نخست ایستاد، فروزان زارعی با ۱۱ امتیاز دوم شد و مائده عطایی با ۱۱ امتیاز (تفاضل کمتر) به مقام سوم دست یافت.

علیزاده یادآور شد: مرحله اول مسابقات دارت لیگ برتر آقایان خراسان‌جنوبی «لیگ ستارگان کویر» نیز با شرکت ۱۸ بازیکن برتر استان به میزبانی بیرجند در سالن دارت دکتر گنجی با مسئولیت فروتن‌مقدم و وکیل‌زاده برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: ابوالفضل علیزاده با ۱۶ امتیاز بر سکوی قهرمانی قرار گرفت، علیرضا محمدزاده با ۱۴ امتیاز در جایگاه دوم ایستاد و مجتبی فروتن‌مقدم با ۱۴ امتیاز (تفاضل کمتر) به مقام سوم رقابت‌ها رسید.

انتهای‌پیام/۶۹۰۱۴


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + 10 =