بیانیه علمای اهل سنت خراسان جنوبی در محکومیت جنایت تروریستی شیراز

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، متن بیانیه محکومیت علمای اهل سنت خراسان جنوبی به دنبال جنایت تروریستی شیراز بدین شرح است:

شهادت جمعی از هموطنان مان در حرم مطهر شاهچراغ موجب تاثر و تألم مسلمانان و جامعه اسلامی گردید. اینگونه اقدامات تروریستی که با هدف تفرقه میان مسلمانان صورت گرفته، خشم آزادگان و مسلمانان جهان را بر می افروزد اما قطعا بر اتحاد مردم ایران، اعم از شیعه و اهل سنت و فارغ از هر قومیتی می افزاید.

بدون تردید در شرایط حساس کنونی که  ایران عزیز در مسیر رشد، پیشرفت و شکوفایی بیش از پیش قرار گرفته است، ایادی استکبار جهانی به سردمداری آمریکای جنایتکار و رژیم کودک کش صهیونیست، بیکار ننشسته و سعی دارند با تحریک و تفرقه بین اقوام و مذاهب، فضای جامعه را ملتهب و مسیر رشد و شکوفایی کشور را متوقف کنند.

استمرار اینگونه جنایات در سال‌های اخیر در کشورهای مسلمان، ثابت می کند که تروریسم سال‌هاست که دیگر از یک تفسیر اشتباه و تندروی عقیدتی عبور کرده و همچون ابزاری در جهت حفظ و گسترش منافع نظام سلطه، نقش آفرینی می کند.

اکنون ما علمای اهل سنت خراسان جنوبی ضمن عرض تسلیت شهادت این عزیزان، این حادثه سخیف و ناجوانمردانه را محکوم کرده و انزجار خود را از عوامل این اقدام و حامیان آن در منطقه و جهان اعلام میداریم.

انتهای پیام/۳۶۳۵


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − 4 =