تقدیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از حضور مردم خراسان جنوبی در راهپیمایی

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان با صدور بیانیه تقدیر از تمامی خالقان این حماسه جوشانِ عشق و ارادت به اسلام و قرآن و ولایت تقدیر و تشکر کرد.

متن بیانیه تقدیر و تشکر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم»

جمعه ششم آبان ۱۴۰۱ رخداد عظیم دیگری در سراسر این مرز و بوم الهی رقم خورد.

حماسه‌ حضور و خروش خود جوش مردم بصیر و ولایی در محکومیت اغتشاشات و آشوب‌های اخیر و هتک حرمت حرم نورانی احمد ابن موسی(ع) و شهادت مظلومانه جمعی از زائران این بارگاه قدسی پاسخی قاطع به طراحان و برنامه ریزان فتنه اخیر و مزدوران داخلی آنان بود.

مردم بصیر و عزادار خراسان جنوبی همگام با ملت داغـدار ایران اسلامی با نمایش خیره کننده وحـدت و غیـرت و عـزت خود، در اجتماعی شکوهمند؛ ضمن تجدید میثاقی مجدد با امـامیـن انقـلاب اســلامـی به شهدای گلگون کفن؛ ادای احترام نموده و انزجار عمیق و برائت از اقدامات جنایتکارانه و اسائۀ ادب و هتک حرمت به ساحت مقدسات، مشاهد شریفه و اماکن مقدسه را متبلور ساختند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی؛ این همه شور و شعور و لحظه شناسی، هوشمندی و بصیرت مردم عظیم الشأن استان را پاس داشته و از تمامی خالقان این حماسه جوشانِ عشق و ارادت به اسلام و قرآن و ولایت تقدیر و تشکر می‌نماید.

انتهای پیام/۳۶۳۵


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + 16 =