روز ملّی استکبارستیزی| کارشناس رسانه: استکبارستیزی یک ارزش است

مهدی کاظمی فرد، کارشناس رسانه و فضای مجازی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند، اظهار داشت: به ۱۳ آبان اهمیت می‌دهیم و استکبارستیزی را به عنوان یک ارزش پاس می‌داریم چراکه میلیون‌ها انسان از زمانی که آمریکایی‌ها سعی در دخالت در سایر کشورها گرفتند کشته شده‌اند.

وی با اشاره جنایات آمریکا با حمایت از رژیم صهیونیستی در موضوع فلسطین، گفت: در افغانستان، یمن، حمایت از آل سعود و کشورهای شرق آسیا دخالت‌های آمریکا آشکار است.

این کارشناس رسانه خاطرنشان کرد: ۵۰۰ هزار نفر در دهه شصت قرن بیستم با حمایت سفارت آمریکا در اندونزی کشته شدند و تنها سکوت آمریکا در فضای مجامع بین‌المللی و فضای رسانه‌ای را داشتیم.

کاظمی فر ادامه داد: کاپیتولاسیون در ژاپن به عنوان سومین قدرت اقتصادی جهان برقرار است و ژاپنی‌ها نمی‌توانند برخورد قضایی داشته باشند و باید به آمریکا بروند.

وی با اشاره به اینکه زمانی که هواپیمای مسافربری ما را زدند خلبان مدال گرفت و از وی تقدیر کردند، افزود: کودتاهای مختلف در ایران، حمایت از صدام و موارد متعدد جنایات آمریکا باعث می‌شود که استکبارستیزی را فراموش نکنیم چراکه اگر فراموش شود اتفاقات ناگوار دیگری می‌افتد.

کارشناس رسانه و فضای مجازی تصریح کرد: اصلی‌ترین گروهی که می‌توانند در بحث استکبارستیزی فعالیت کنند جوانان هستند که اکثراً قشر تحصیل‌کرده هستند و روی خانواده‌ها اثرگذار هستند.

کاظمی فر عنوان کرد: جوانان قشر فعال و دغدغه‌مندی هستند که از محافظه‌کاری نیز نسبت به سایر اقشار دورتر هستند و بیشترین تأثیر را در جامعه دارند.

وی بیان داشت: حادثه حرم مطهر شاهچراغ توسط داعشی هایی انجام شد که ابزار استکبار جهانی برای ایجاد اغتشاش و لطمه زدن به کشور ما بودند و این بار در حرم احمد ابن موسی خود را نشان دادند.

انتهای پیام/۳۶۳۵


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 − دو =