برگزاری چهارمین دوره مسابقات ورزشی کارمندان دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، در راستای توسعه ورزش همگانی و تحرکات جسمانی کارمندان سازمانی و اداری خراسان‌جنوبی چهارمین دوره مسابقات ورزشی کارکنان دستگاه های اجرایی استان برگزار می‌شود.

محمدحسین خسروی، سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی امروزدر گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: مسابقات ورزشی کارکنان دستگاههای اجرایی استان امسال با شعار «کارمند تندرست-خدمت بهتر» با مشارکت همه سازمان ها و ظرفیت‌های بین بخشی انجام می‌شود.

وی افزود: دستگاه های اجرایی خراسان جنوبی از ظرفیت‌های ساختاری و امکاناتی خوبی برخوردار هستند و در راستای بهتر برگزار کردن این رویداد ورزشی تاکنون جلسات هم‌افزایی و مشورتی‌ برگزار شده است.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی تصریح کرد: بزودی شورای ورزشی استان به ریاست استاندار و حضور همه مدیران کل دستگاهای اجرایی تشکیل و نسبت با هزینه‌ کرد یک درصد از اعتبارات کل سازمانها در حوزه ورزش تصمیمات خوبی گرفته خواهد شد.

خسروی یادآور شد: ۶۰ درصد از اعتبارات تخصیص یافته دستگاههای اجرایی در حوزه ورزش به فعالیت‌های ورزشی و ارتقا سلامت کارمندان همان سازمان برگشت داده می‌شود و ۴۰ درصد باقی مانده به فعالیت‌های ورزشی آموزش و پرورش و توسعه زیرساخت‌ها و بهسازی اماکن ورزشی زیر مجموعه اداره‌کل ورزش و جوانان استان اختصاص می‌یابد.

وی خاطرنشان کرد: دستگاههای اجرایی خراسان جنوبی هیچگونه محدودیتی در هزینه کرد برای انجام فعالیت‌های ورزشی و اعزام تیم‌ها به مسابقات قهرمانی استانی، منطقه‌ای و کشوری ندارند.

سیدحسن عسکری معاون اداره کل امور مالیاتی خراسان جنوبی گفت: در سال گذشته ۳۶ میلیارد ریال به توسعه ورزش همگانی استان کمک شده است.

وی افزود: در شش ماهه نخست امسال نیز ۴۰ میلیارد ریال به توسعه ورزش همگانی خراسان جنوبی اختصاص یافته که نسبت به سال ۱۴۰۰ بیش از ۶۰ درصد رشد دارد

صالحه غلامی مقدم مدیر گروه ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی نیز اظهار داشت: در سومین دوره مسابقات ورزشی کارمندان استان ۴۳ دستگاه اجرایی با حضور ۱۷۰۰ ورزشکار شرکت داشتند که در رقابت‌های کشوری این ماراتن ملی چندین مدال رنگی و مقام‌های برتر را کسب کردند.

وی با اشاره به اینکه ۸۹ دستگاه اجرایی خراسان جنوبی واجد شرایط در چهارمین دوره مسابقات ورزشی کارمندان استان را دارند، گفت: این مسابقات در ۶ رشته ورزشی شنا، آمادگی جسمانی، دارت، داژبال، مینی‌فوتسال، والیبال و در دو بخش بانوان و آقایان برگزار و تیم‌های برتر به رقابت‌های کشوری اعزام می‌شوند.

انتهای‌پیام/۶۹۰۱۴


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + 9 =