خراسان جنوبی میزبان المپیاد ورزشی امداد شد

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند. محمد عرب، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: المپیاد ورزشی کارکنان کمیته امداد منطقه ۷ کشور به میزبانی خراسان جنوبی برگزار می‌شود.

وی افزود: این رویداد ورزشی منطقه‌ای از سه شنبه شب ۲۴ آبانماه جاری آغاز و تا ۲۶ آبان ماه در بیرجند ادامه می‌یابد.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی تصریح کرد: در مسابقات المپیاد ورزشی کارکنان کمیته امداد منطقه ۷ کشور  استانهای خراسان رضوی، یزد، سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی در رشته‌های فوتسال، والیبال، داژبال، کبدی و بسکتبال به رقابت می‌پردازند.

عرب با اشاره به حضور ۲۰ تیم ورزشی کارمندان کمیته امداد امام خمینی(ره) منطقه ۷ کشور در این المپیاد ورزشی یادآور شد: از هر رشته ورزشی یک تیم به مرحله کشوری صعود می‌کند.

وی با اشاره سطح آمادگی تیم‌های خراسان جنوبی در این رقابت‌ها خاطرنشان کرد: حریفان قدری در این المپیاد ورزشی حضور دارند که همیشه حرف اول در رشته‌هایی همچون کبدی، فوتسال و الیبال شرق کشور را می‌زنند و با همه این شرایط تیم های استان از دو ماه پیش تمرینات خوبی را داشته‌اند و هیئت های ورزشی استان نیز در زمینه مربی و سایر امکانات همکاری کرده‌اند.

 انتهای‌پیام/۶۹۰۱۴


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + سه =