برترین‌های المپیاد ورزشی امداد در بیرجند معرفی شدند

محمد عرب، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ع) خراسان جنوبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: در راستای شناسایی استعدادهای بالقوه ورزشی و ایجاد شور و نشاط اجتماعی المپیاد ورزشی کارکنان کمیته امداد در هشت منطقه کشور برگزار می‌شود.

وی افزود: المپیاد ورزشی کارکنان کمیته امداد امام‌ خمینی(ره) منطقه ۷ کشور به میزبانی خراسان جنوبی از سه شنبه شب ۲۴ آبان در بیرجند آغاز شده و تا روز جمعه ادامه داشت.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌جنوبی تصریح کرد: در این ماراتن منطقه‌ای قریب بر ۲۰ تیم ورزشی از استان های خراسان رضوی، یزد، سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی در رشته‌های فوتسال، والیبال، داژبال (وسطی)، کبدی و بسکتبال به رقابت پرداختند.

عرب یادآور شد: در مسابقات فوتسال المپیاد ورزشی کارکنان کمیته امداد امام خمینی(ره) منطقه ۷ کشور خراسان رضوی برسکوی قهرمانی ایستاد، خراسان جنوبی نایب قهرمان شد و سیستان و بلوچستان مقام سوم را کسب کرد و در رشته والیبال نیز خراسان رضوی مقام اول را بدست آورد، یزد در جایگاه دوم ایستاد و خراسان جنوبی مقام سوم را از آن خود کرد.

وی خاطرنشان کرد: خراسان‌رضوی بر سکوی قهرمانی بسکتبال این دوره از رقابت‌ها ایستاد، خراسان جنوبی مقام دوم را کسب کرد و سیستان و بلوچستان به مقام سوم رسید، در رشته داژبال (وسطی) یزد قهرمان شد، خراسان جنوبی مقام دوم را کسب کرد و سیستان و بلوچستان مقام سوم را به خانه برد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌جنوبی گفت: در رشته کبدی المپیاد ورزشی کارکنان منطقه ۷ این سازمان خراسان رضوی قهرمان شد، خراسان جنوبی به مقام دوم دست یافت  و سیستان و بلوچستان مقام سوم را از آن خود کرد.

عرب متذکر شد: خراسان رضوی قهرمان بخش تیمی این رویداد ورزش ملی تیم کارمندان کمیته امداد امام خمینی(ره) منطقه ۷ کشور شد، خراسان‌جنوبی به نایب قهرمانی دست یافت و سیستان و بلوچستان به مقام سوم رسید.

وی افزود: تیم‌های قهرمان هریک از رشته‌های فوتسال، والیبال، بسکتبال، کبدی و داژبال المپیاد ورزشی کارکنان کمیته امداد امام خمینی(ره)مناطق هشت گانه کشور به رقابت‌های نهایی کشوری این رویداد ورزشی صعود می‌کنند.

انتهای‌پیام/۶۹۰۱۴


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + نه =