خراسان‌جنوبی در حوزه مسائل اجتماعی و فرهنگی وضعیت خوبی دارد

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام مهدی متقی‌فر، مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان امروز در نشست با فعالین ازدواج، کنش‌گران جمعیت و ظرفیت های مردمی فعال در امر ازدواج خراسان‌جنوبی اظهار داشت: خراسان جنوبی در حوزه مسائل اجتماعی و فرهنگی وضعیت مطلوبی دارد.

وی افزود: جای مباهات دارد که خراسان جنوبی هم در حوزه مسائل اجتماعی و هم در حوزه مسائل فرهنگی در سطح کشور رتبه یک و دو را دارا می باشد.

مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان  تصریح کرد: استان خراسان جنوبی در حوزه ازدواج وضعیت خوبی دارد و در وقایع طلاق نیز، نسبت به کشور وضعیت بهتری را دارد، ولی یک تلنگر و یک هشدار هم باید داده شود و این پایداری مستلزم تلاش همه دست اندرکاران در این حوزه هست که این وضعیت از این پایداری گذر نکند.

حجت الاسلام متقی فر یادآور شد: بر طرف کردن مسائل اجتماعی، حل کردن و فرهنگ سازی هیچ وقت کار دولت ها نبوده و نخواهد بود و هیچ دولتی بدون واسطه گروهای مردمی ، نه توانسته و نه خواهد توانست در حوزه های حل مسایل اجتماعی ورود جدی داشته باشد و دولت ها با جنبه حمایتی خودشان از دستگاه ها و سازمان های مردم نهاد داشته باشند تا آن ها بتوانند این کار را انجام دهند .

انتهای‌پیام/۶۹۰۱۴


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + 19 =