توزیع هزار بسته معیشتی در رزمایش کمک‌های مومنانه خراسان جنوبی

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، سردار محمدرضا مهدوی، فرمانده سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان جنوبی امروز در مرحله چهاردهم رزمایش کمک‌های مومنانه استان اظهار داشت: یکی از اهدافی که در سپاه دنبال میشود تشکیل گروه‌های جهادی است که به محرومین و مستضعفین کمک می‌کنند.

سردار مهدوی افزود: قرارگاه عملیاتی شهید ناصری در همین راستا تشکیل شده که علاوه بر حفظ امنیت و صیانت از مرزها، نقاط آسیب پذیر را در چهار شهرستان منطقه خدمت خود احصا و برای رفع آن تلاش میکنند.

وی گفت: از زمان آغاز رزمایش کمک‌های مومنانه تاکنون  ۱۶۰ هزار بسته معیشتی بین خانواده‌های آسیب پذیر و نیازمند به ویژه در مناطق دورافتاده توزیع شده است.

جانشین فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید ناصری هم گفت: قرارگاه عملیاتی شهید ناصری در کنار مأموریت‌های مختلف خود، محرومیت زدایی را در دستور کار خود دارد.

سرهنگ رضایی افزود: در این مرحله هزار و ۱۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۶۰۰ میلیون تومان برای مردم یاری و محرومیت زدایی توزیع خواهیم کرد.

وی گفت: تاکنون ۳۸ هزار بسته معیشتی، ۱۷ بند خاکی و سنگ و ملاتی، اجرای ۱۲ کیلومتر خط انتقال آب، ساخت ۷۰ واحد مسکونی، ساخت مسجد، حسینیه، مدرسه و هزار سری جهیزیه، ۲۴ هزار و ۵۰۰ بسته فرهنگی برای دانش آموزان، اشتغال زایی در ۵ کارگاه برای خانواده‌های نیازمند و بدسرپرست، گازرسانی به ۱۴۸ واحد مسکونی محروم و توزیع آب در منطقه از زمان تشکیل قرارگاه بخشی از اقدامات انجام شده توسط این قرارگاه است که به یاری خدا ادامه خواهد داشت.

پایان پیام/۳۶۳۵


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × پنج =