رقابت روشندلان خراسان جنوبی در مسابقات انتخابی تیم ملی

صالحه غلامی‌مقدم، سرپرست ورزش نابینایان و کم بینایان خراسان جنوبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: بزرگترین کاروان ورزشی نابینایان و کم بینایان خراسان‌جنوبی به مسابقات قهرمانی کشور اعزام شدند.

وی افزود: جشنواره بزرگ استعدادیابی و قهرمانی زیر ۲۰ سال نابینایان و کم بینایان کشور با شرکت قریب‌بر هزار ورزشکار آقا و خانم نابینا و کم بینای سراسر کشور به میزبانی استان مازندران در شهر زیبای بابلسر برگزار می‌شود.

سرپرست ورزش نابینایان و کم بینایان خراسان جنوبی تصریح کرد: اولین کاروان تیم‌های شطرنج با مربیگری آرمند و گلبال بانوان با مربیگری فاطمه جوانشیر استان با ترکیب ۷ بازیکن گلبال و ۳ بازیکن شطرنج و ۵ همراه در این دوره از مسابقات قهرمانی انتخابی تیم ملی و جشنواره استعدایابی شرکت می‌کنند.

غلامی‌مقدم یادآور شد: یاسمین بی‌خوش، سکینه مهربانی‌فر و فاطمه اسدزاده در شطرنج، مریم مالداری، مریم عرب، ریحانه مطهری و کوثر یعقوبی در رشته دو ومیدانی، علی غلامزاده، حجت کوچی، مصطفی صحراگرد، حسین اربابی در مسابقات دو ومیدانی داخل سالن و ابوالفضل تقوی، ابوالفضل نخعی و رضا عبداللهی در جشنواره استعدادیابی زیر ۲۰ و ۱۶ سال ۱۵ آذرماه به مربیگری آقای محمدرضا نادی مقدم در این دوره از مسابقات قهرمانی به رقابت می‌پردازند.

وی خاطرنشان کرد: امین آزاد و مصطفی محمودی در مسابقات شطرنج قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی، علی رمضانی، رضا اسدزاده و علیرضا اسدزاده با مربیگری جواد میزانی در رده سنی زیر ۱۶ سال جشنواره فرهنگی ورزشی نابینایان و کم بینایان کشور  هنرنمایی می‌کنند.

پایان پیام/۶۹۰۱۴


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − شانزده =